E-Contenta oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają na webinar z cyklu Content Sells

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
E-Contenta oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają na webinar z cyklu Content Sells

CONTENT SELLS to seria spotkań prowadzona przez platformę E-contenta i SAR, w ramach Programu Innovation rozwijanego przez Stowarzyszenie. Tematem najbliższego webinaru będzie angażujący content oraz to, w jaki sposób zaangażowanie odbiorcy wpływa na skuteczność kampanii.

– Zaangażowanie odbiorców jest jednym z ważniejszych czynników, które sprawiają, że content marketing to skuteczne narzędzie zwiększające sprzedaż. Widzimy tę korelację w każdej kampanii jaką realizujemy i chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami. Do udziału w webinarze zaprosiliśmy naszych kolegów i partnerów, którzy na konkretnych przykładach zrealizowanych przez nich projektów pokażą, jak wielką rolę odgrywa zaangażowanie odbiorcy z ich perspektywy – mówi Błażej Soniewicki, managing partner E-Contenta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prelegenci CONTENT SELLS:

  • Radosław Małyska, head of digital strategy w Spark Foundry, który opowie o tym, jak dobrze zmierzyć sprzedaż online i offline z Landing Page.
  • Wojciech Jeznach, VP sales i współwłaściciel Fantasyexpo z prezentacją na temat kampanii skierowanych do graczy i fanów e-sportu.
  • Błażej Soniewicki, managing partner E-Contenta z prezentacją „Jak mierzyć siłę zaangażowania content marketingu, i jak budować skuteczne kampanie według tych wskaźników”.

Spotkanie poprowadzi Anna Zimecka, project director SAR. 

Rynek komunikacji marketingowej jest dziś zdywersyfikowany i rozproszony, stąd nasza inicjatywa, której celem jest stworzenie przestrzeni, w której możemy się spotkać, poznać, wymieniać doświadczeniem, wiedzą, a także budować współpracę. 

– Wierzymy, że branża marketingowo – komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji w biznesie i komunikacji. SAR zrzesza dużą grupę firm i stara się pomagać im w wymianie doświadczeń i wiedzy. To wydarzenie jest jednym z takich działań, podobnie jak startująca w tym roku szkoła Innovation Camp, która ma nauczyć efektywnego zarządzania procesem kreowania i wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach – mówi Anna Zimecka, project director SAR. 

Szkoła Innovation Camp przygotowała niespodziankę dla wszystkich uczestników wydarzenia. 

Webinar odbędzie się 12 sierpnia o godzinie 16:00. Wstęp bezpłatny. Zapisy możliwe są na tej stronie.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij