Bartłomiej Gębala objął stanowisko new business managera w agencji Insignia

Do agencji Insignia dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
O autorze
1 min czytania 2020-08-03

Gębala to specjalista z doświadczeniem zdobywanym zarówno na polu agencyjnym, jak i związanym z rozwojem projektów startupowych. Zawodową karierę handlowca kontynuował w CallPage, zaś ostatni rozdział związany jest z krakowską agencją Semahead, w której pełnił funkcję New Business Sales Managera. W agencji Insignia do zadań Gębali należy analiza rynku, budowanie relacji z potencjalnymi klientami oraz pozyskiwanie zapytań i pomoc w zdobywaniu kontraktów.

– To duży krok w rozwoju kariery handlowca w branży reklamowej. Dołączam do zespołu czołowych specjalistów na rynku i już cieszę się z perspektywy współpracy z markami, które będą stanowiły silne punkty w portfolio agencji Insignia – ocenia Bartłomiej Gębala.

Nowo pozyskany new business manager dołącza do zespołu mediów agencji Insignia w symbolicznym momencie. W sierpniu dział obchodzi 10-lecie funkcjonowania.

– W tym miesiącu świętujemy jubileusz. Zaczynaliśmy od planowania i kupowania kampanii w mediach tradycyjnych, SEO oraz SEM, by dziś móc zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalu. Odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych partnerów agencji Insignia spoczywa teraz na Bartku, który udowodnił już, że jest skutecznym handlowcem w branży – ocenia Anna Wyród, media manager agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prywatnie, Gębala jest fanem angielskiej piłki nożnej, a także entuzjastą amatorskiego sportu – trenuje crossfit i jeździ na rolkach. Na liście jego sukcesów jest także m.in. wicemistrzostwo województwa śląskiego w skoku w dal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing