Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Powstał nowy serwis Kandydat.pl – miejsce, gdzie praca spotyka człowieka

Kandydat.pl to darmowy serwis łączący obie strony rynku pracy – pracowników, którzy z powodu COVID-19 lub z innych przyczyn poszukują pracy i pracodawców, którzy w tym czasie zwiększają zatrudnienie.
O autorze
1 min czytania 2020-08-04

Skali wpływu pandemii koronawirusa na rynek pracy jeszcze nie da się jednoznacznie oszacować. Z jednej strony, trudno być optymistą i wierzyć, że bezrobotnych gwałtownie nie przybędzie. Z drugiej jednak – są pracodawcy, którzy w tym czasie rosną. Właśnie po to, aby połączyć poszukujących pracy z pracodawcami powstał darmowy serwis www.kandydat.pl.

Tylko kilka kliknięć do nowej pracy

– Całe przedsięwzięcie powstało z potrzeby chwili, z obserwacji rynku pracy. Po prostu wraz z partnerami postanowiliśmy pomóc tym, dla których pandemia ma i będzie miała konsekwencje ekonomiczne. Założenie konta, zarówno dla kandydatów jak i firm, zawsze będzie darmowe – tłumaczy Marta Tyszko, z agencji employer brandingowej Pracownia EB, koordynatorka projektu. 

Nie jest to klasyczny serwis rekrutacyjny, w którym kandydat wysyła CV. Zupełnie nie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pracodawca w serwisie zakłada darmowy profil, zamieszcza w nim informacje o tym, w jakiej branży działa, jaki charakter ma praca, którą oferuje i na podstawie jakiej umowy chce zatrudnić. To wszystko. 

Kandydat z kolei, wpisuje informacje o swoim wykształceniu, znajomości języków obcych, poprzednim stanowisku, oczekiwaniach finansowych i obszarze, w którym chce podjąć pracę. Raptem kilka kliknięć. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kandydat.pl jest czymś więcej niż tylko serwisem internetowym, to wspólna inicjatywa kilku firm, które chcą wziąć odpowiedzialność za przywrócenie względnej normalności na rynku pracy – dodaje Tyszko. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Społeczna odpowiedzialność biznesu szansą na powrót do normalności

Pomysłodawcą inicjatywy jest agencja employer brandingowa Pracownia EB, partnerem głównym zaś Budimex SA. Partnerem mediowym jest Grupa Wirtualna Polska.

– Na co dzień zajmujemy się budowaniem marek pracodawców, to proces zawsze stawiający w centrum człowieka i dokładnie tak samo jest tym razem. Nasi partnerzy z kolei pokazują, czym jest prawdziwa społeczna odpowiedzialność biznesu – wyjaśnia Bartosz Sendrowicz, partner w Pracowni EB. 

– Jako lider sektora budowlanego, codziennie dbamy o los tysięcy naszych pracowników. O ich dobrobyt, bezpieczeństwo i rozwój. Angażując się w projekt Kandydat.pl chcemy w pewnym sensie wziąć odpowiedzialność za jeszcze większą część rynku i tym, którzy utracili pracę pomóc wrócić do normalności. Być może są wśród nich i nasi kandydaci – mówi Cezary Mączka, członek zarządu Budimex SA.