Rusza nabór do programu Facebook Accelerator dla branży handlowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza nabór do programu Facebook Accelerator dla branży handlowej

Facebook ogłosił właśnie start zgłoszeń do programu Facebook Accelerator: Commerce. W ramach inicjatywy firma zapewni startupom wirtualne szkolenia, mentoring i wsparcie w czasach pandemii, a także umożliwi nawiązywanie współpracy z innymi firmami z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W związku z pandemią Covid-19 firmy coraz częściej skupiają się na rozwoju działalności w sieci. W badaniu przeprowadzonym przez Facebooka we współpracy z OECD i Bankiem Światowym już 42 proc. polskich firm działających na Facebooku zadeklarowało, że sprzedaż online odpowiada za ponad jedną czwartą ich obrotów. W związku z rosnącym znaczeniem sprzedaży przez Internet, dostęp do intuicyjnych rozwiązań i zapewnienie pozytywnego doświadczenia klienta w handlu elektronicznym stały się jeszcze ważniejsze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W najnowszej odsłonie programu Facebook Accelerator wezmą udział startupy, które pomogą firmom rozwijać działalność w sieci – od łatwego zarządzania katalogami w oparciu o sztuczną inteligencję, po atrakcyjne doświadczenia zakupowe z wykorzystaniem technologii takich jak rozszerzona rzeczywistość. Nie zabraknie też firm tworzących rozwiązania wypełniające lukę pomiędzy sprzedażą online i w sklepach stacjonarnych.

Do 12-tygodniowego programu w całkowicie wirtualnym formacie, zostanie wybranych 30 startupów z regionu EMEA. Zostaną one zaproszone do udziału w wirtualnych sesjach poświęconych przede wszystkim tematom produktowym i poznają partnerów z globalnej sieci Facebook Accelerator, aby wspierać współpracę i wymianę wiedzy. Dzięki wirtualnej formie, Facebook będzie mógł dotrzeć do firm w miejscu ich działalności i przeszkolić więcej osób niż w tradycyjnej, stacjonarnej formule programu.

– Pandemia Covid-19 jasno pokazała, jak istotne są małe firmy i startupy dla naszych gospodarek i społeczności. Cieszymy się, że możemy otworzyć nabór w regionie EMEA do Commerce Accelerator – wirtualnego programu, który umożliwi międzynarodową współpracę z zespołami Facebooka. Mamy nadzieję, że zdołamy pomóc dobrze zapowiadającym się firmom w rozwoju innowacyjnych rozwiązań dla handlu. To wyjątkowo ważne, ponieważ w czasach pandemii coraz więcej firm każdej wielkości wzmacnia swoją obecność w Internecie – mówi Viktoria Ruubel, dyrektor Platform Partnerships EMEA w Facebooku.

– Według raportu “State of Small Business”, który przygotowaliśmy razem z Bankiem Światowym i OECD, aż 63 proc działających polskich firm na Facebooku odnotowało mniejsze obroty niż przed rokiem. Chociaż 64 proc. z nich optymistycznie patrzy w przyszłość, to odbudowa i ożywienie gospodarcze nie będzie możliwe bez odpowiedzi na wyzwania, które przyniosła pandemia. Dlatego wspieranie nowych narzędzi cyfrowych, które ułatwiają małym i średnim firmom kontakt z klientami w nowych okolicznościach, ma dla nas obecnie szczególne znaczenie – dodaje Jakub Turowski, szef zespołu ds. polityki publicznej Facebooka w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij