Na ulicach kilku dużych miast w Wielkiej Brytanii pojawiły się nietypowe billboardy promujące bezmięsne produkty marki Meatless Farm. Tuż obok zdjęć przedstawiających mielone „mięso” lub kiełbaski firmy, umieszczono pewne hasła, na które nałożono cenzurę, np. – „Now That’s a M**** F**** Burger”. Oczywiście zabieg ten został w tym przypadku użyty celowo, by na myśl sam nasuwał się wulgaryzm, jaki marka miała na myśli.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowa outdoorowa kampania Meatless Farm kierowana jest głównie do młodych osób, które niekoniecznie przeszły na dietę wegańską czy wegetariańską lub dbają o linię, a zwyczajnie lubią jeść „zaj***ście dobre” burgery.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co ciekawe, w swojej nowej kampanii marka postanowiła mimo wszystko nie ograniczać się do jednej grupy docelowej i udowodniła, że bezmięsne produkty nie tylko mogą podbić kubki smakowe młodych ludzi – czego przykładem jest stylowo ubrana, starsza kobieta widoczna na jednym z billboardów.
PS
W ubiegłym roku organizacja RoślinnieJemy stworzyła kampanię, w której postanowiła przedstawiła sylwetkę 93-letniej Pani Irenki – wegetarianki z przeszło 30-letnim stażem.
PS2
W związku ze Światowym Dniem Mleka Roślinnego, który w ubiegłym roku wypadał 22 sierpnia, ProVeg Polska ruszyło z humorystyczną kampanią zachęcającą do spróbowania mleka roślinnego pod hasłem „Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj”.