Marka Meatless Farm ruszyła z prowokacyjną kampanią i pokazuje, jak powinno się promować wege burgery

Marka Meatless Farm ruszyła z prowokacyjną kampanią i pokazuje, jak powinno się promować wege burgery

Brytyjska firma Meatless Farm ruszyła niedawno z nową kampanią promującą bezmięsne produkty. W jej ramach wypuściła serię billboardów z rzucającymi się w oczy, prowokacyjnymi hasami.

Na ulicach kilku dużych miast w Wielkiej Brytanii pojawiły się nietypowe billboardy promujące bezmięsne produkty marki Meatless Farm. Tuż obok zdjęć przedstawiających mielone „mięso” lub kiełbaski firmy, umieszczono pewne hasła, na które nałożono cenzurę, np. – „Now That's a M**** F**** Burger”. Oczywiście zabieg ten został w tym przypadku użyty celowo, by na myśl sam nasuwał się wulgaryzm, jaki marka miała na myśli.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa outdoorowa kampania Meatless Farm kierowana jest głównie do młodych osób, które niekoniecznie przeszły na dietę wegańską czy wegetariańską lub dbają o linię, a zwyczajnie lubią jeść „zaj***ście dobre” burgery. 

Co ciekawe, w swojej nowej kampanii marka postanowiła mimo wszystko nie ograniczać się do jednej grupy docelowej i udowodniła, że bezmięsne produkty nie tylko mogą podbić kubki smakowe młodych ludzi – czego przykładem jest stylowo ubrana, starsza kobieta widoczna na jednym z billboardów. 

PS

W ubiegłym roku organizacja RoślinnieJemy stworzyła kampanię, w której postanowiła przedstawiła sylwetkę 93-letniej Pani Irenki – wegetarianki z przeszło 30-letnim stażem.

PS2

W związku ze Światowym Dniem Mleka Roślinnego, który w ubiegłym roku wypadał 22 sierpnia, ProVeg Polska ruszyło z humorystyczną kampanią zachęcającą do spróbowania mleka roślinnego pod hasłem „Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij