TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi

Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi.
O autorze
1 min czytania 2020-08-10

Wakacje to tradycyjnie najtrudniejszy czas dla publicznej służby krwi. W tym okresie bieżące stany magazynowe krwi i jej składników w Polsce drastycznie maleją. W tym roku dodatkowo na braki w stanach magazynowych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (CKiK) wpływ ma sytuacja związana z pandemią koronawirusa. Dlatego też, Narodowe Centrum Krwi podejmuje szereg działań o charakterze ogólnopolskim, których efektem jest dotarcie do społeczeństwa z apelem o honorowe oddawanie krwi.

W tym celu w akcji użyto sieć ponad 20 000 ekranów digital OOH firmy Screen Network, które w czasie rzeczywistym informują o najbardziej potrzebnych grupach krwi w wybranych regionach polski wraz ze wskazaniem najbliższych geograficznie placówek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych, edukacyjnych i pro bono. Stałe połączenie ekranów digital OOH do internetu daje unikalną możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozprzestrzeniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network docierają aż do ponad 8 milionów Polaków dziennie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing