Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Te studia to tragedia!” – przewrotna kampania białostockiej Akademii Teatralnej

Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną. W ramach projektu uczelnia w humorystyczny sposób nawiązuje do „porad”, jakie słyszą młodzi ludzie, wybierając się na studia artystyczne.
O autorze
1 min czytania 2020-08-12

Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.

„Rodzice mówią ci: nie rób komedii. Zawsze słuchasz rodziców?”

Cele kampanii to wzmocnienie rozpoznawalności marki uczelni i rekrutacja na nowy rok akademicki. Projekt obejmował analizę strategiczną, koncepcję i realizację kampanii w social media.

Grupą docelową są młodzi ludzie, zainteresowani sztuką, sceną i szukający dróg do realizacji swoich pasji. Koncepcja kreatywna kampanii „Te studia to tragedia!” to mrugnięcie do nich okiem w kontekście tych niełatwych wyborów i nawiązanie do „porad”, jakie słyszą młodzi ludzie wybierający uczelnię artystyczną.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Wyrażaj się. W tych murach to przystoi”

– W Akademii od zawsze dbamy o bliskie, partnerskie, szczere relacje ze studentami. W tym trudnym roku, kiedy stajemy wobec wyzwań rekrutacji zdalnej, komunikujemy się z młodymi ludźmi i mówimy o naszych wartościach poprzez kampanię w social media – powiedziała prof. dr hab. Marta Rau, prorektor Akademii. 

Kampania trwa do końca sierpnia 2020 roku.