Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
„Rodzice mówią ci: nie rób komedii. Zawsze słuchasz rodziców?”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Cele kampanii to wzmocnienie rozpoznawalności marki uczelni i rekrutacja na nowy rok akademicki. Projekt obejmował analizę strategiczną, koncepcję i realizację kampanii w social media.
Grupą docelową są młodzi ludzie, zainteresowani sztuką, sceną i szukający dróg do realizacji swoich pasji. Koncepcja kreatywna kampanii „Te studia to tragedia!” to mrugnięcie do nich okiem w kontekście tych niełatwych wyborów i nawiązanie do „porad”, jakie słyszą młodzi ludzie wybierający uczelnię artystyczną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Wyrażaj się. W tych murach to przystoi”
– W Akademii od zawsze dbamy o bliskie, partnerskie, szczere relacje ze studentami. W tym trudnym roku, kiedy stajemy wobec wyzwań rekrutacji zdalnej, komunikujemy się z młodymi ludźmi i mówimy o naszych wartościach poprzez kampanię w social media – powiedziała prof. dr hab. Marta Rau, prorektor Akademii.
Kampania trwa do końca sierpnia 2020 roku.