T-Mobile i Billie Eilish uwalniają potencjał generacji Z

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
T-Mobile i Billie Eilish uwalniają potencjał generacji Z

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa DT rozpoczęła współpracę z Billie Eilish.

Generacja Z bywa nazywana „cyfrowymi tubylcami” – to pierwsze całkowicie zdigitalizowane pokolenie, dla którego nowoczesne technologie są stałym elementem codzienności. Deutsche Telekom, dostrzegając ten cyfrowy optymizm, chce wspierać młode osoby w realizacji inicjatyw wykorzystujących nowe technologie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Według badania przeprowadzonego przez Deutsche Telekom wśród Europejczyków w wieku 16-25 lat 93% respondentów (a w przypadku badanych z Polski – 95%) przyznało, że nowe technologie telekomunikacyjne są użytecznym narzędziem wspierającym ich edukację. Z kolei 86% osób wskazało, że umożliwiają one łączenie się z internetowymi społecznościami poprzez wspólne pasje. Młodzi ludzie dostrzegają potencjał drzemiący w nowoczesnych technologiach również w zakresie wyzwań społecznych – aż 90 proc. twierdzi, że zaangażowanie młodzieży jest kluczem do budowania lepszej przyszłości, a 75 proc. wskazuje, że media społecznościowe wspierają ich w obronie tego, w co wierzą.

#WhatWeDoNext, czyli młodzi mają głos

Wyzwania związane z epidemią sprawiły, że mimo wcześniejszych uprzedzeń coraz więcej osób zaczęło doceniać zalety i potencjał, który oferuje digitalizacja. W ramach swojej nowej, międzynarodowej kampanii #WhatWeDoNext Deutsche Telekom, a wraz z nim T- Mobile Polska, chcą wspierać ten „cyfrowy optymizm” i pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze. Do udziału w projekcie zaproszono pięciokrotną laureatkę nagrody Grammy Billie Eilish, nazywaną głosem i symbolem swojej generacji.

– Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale – potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy – skomentowała Billie Eilish.

Firma, zgodnie ze swoim sloganem „Life is for sharing”, wierzy, że najlepszymi rzeczami w życiu warto się dzielić. W obecnej, wyjątkowej sytuacji wspieranie działań, które ułatwiają równy dostęp do życia społecznego, ekonomicznego czy kulturalnego, stało się to wyjątkowo istotne. Dlatego też Deutsche Telekom chce dać głos generacji Z i pozwolić jej wytyczać kierunek zmian na przyszłość.

– Wydarzenia 2020 r. będą miały wpływ na młodsze pokolenie w nadchodzących latach zarówno pod względem kulturowym, społecznym, jak i gospodarczym. Właśnie dlatego chcemy pomóc uwolnić potencjał generacji Z i dostarczyć jej platformę komunikacji, aby młodzi ludzie mogli pokazać, jak zmieniają świat na lepsze, wykorzystując do tego technologię. Podjęliśmy współpracę z Billie i grupą osób z jej pokolenia, aby pokazać, jaka moc drzemie w generacji, która już teraz definiuje naszą przyszłość – tłumaczy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T‑Mobile.

W ramach kampanii przygotowane zostało wideo z udziałem Billie Eilish oraz kilkorga przedstawicieli młodego pokolenia. W materiale zostały zaprezentowane inspirujące inicjatywy młodych osób – od walki ze zmianami klimatu, przez promowanie równouprawnienia czy popularyzację cyberbezpieczeństwa. Film, wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka jeszcze wystąpieniem pandemii COVID-19, to celebracja osiągnięć i zaangażowania generacji Z, jak również wyraz walki z negatywnymi stereotypami, które narosły wokół tego pokolenia i ich podejścia do technologii. W ten sposób Deutsche Telekom chce podkreślić zaangażowanie społeczne generacji Z i obalić mit o ich bierności. Za pomocą kampanii #WhatWeDoNext firma ma zamiar zapewnić młodym ludziom wsparcie w realizacji ambitnych celów oraz odnalezieniu się we współczesnym świecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij