Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Startuje nowy program T-Mobile „To ma sens” – tylko sensowne wiadomości o technologii, rozrywce i sporcie

13 sierpnia br. o godz. 16.00 na profilach T-Mobile na Facebooku i YouTubie swoją premierę będzie miał nowy format wideo operatora – „To ma sens”, w którym Karol Wójcicki, Krzysztof „Jankes” Jankowski i 2AngryMen (Filip Kapica i Mateusz Święcicki) będą prowadzić rozmowy z nietuzinkowymi gośćmi.
O autorze
1 min czytania 2020-08-13

W ramach formatu „To ma sens” odbiorcy będą mogli poznać tajniki najciekawszych technologii oraz odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Widzowie dowiedzą się m.in. czy laptop wystarczy, by zostać producentem muzycznym, a także jak właściwie działa i co oznacza sieć 5G. Nie zabraknie ponadto tematyki rozrywkowej i sportowej, czyli dotyczącej obszarów, w których technologia również wspiera człowieka na wielu poziomach. O poruszenie wszystkich najbardziej frapujących wątków zadbają zaś popularni i doświadczeni prowadzący programu – Krzysztof „Jankes” Jankowski, który zajmie się rozrywką, Karol Wójcicki (znany z formatu „Z głową w gwiazdach”), czuwający nad tematami technologicznymi, a także 2AngryMen, czyli Filip Kapica i Mateusz Święcicki, którzy zatroszczą się o prawdziwe, sportowe emocje. Ten silny zespół uzupełnią równie wyjątkowi goście – m.in. ekspert technologiczny posiadający zasięgowy kanał na YouTubie, znany producent muzyczny, osoby ze świata filmu i seriali, specjaliści od marketingu sportowego, autorzy poczytnych książek czy też osoby związane silnie z piłką nożną.

Czas, start!

Pierwszy odcinek zainteresowane osoby mogą obejrzeć już 13 sierpnia. Kolejne będą ukazywać się co drugi czwartek. Filmy będzie można zobaczyć zarówno na YouTubie, jak i na Facebooku T-Mobile. Ich długość przewidywana jest na ok. 10-30 minut.

Tylko sensowne newsy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy format T-Mobile, podobnie jak oferta marki, ma w swoim zamyśle gromadzić tylko to, co najlepsze. Widzowie mogą więc spodziewać się niestandardowego podejścia do tematu i poruszania wątków, które – choć rozpalają ciekawość – bywają z reguły omawiane ogólnikowo, bez dociekliwości. Osoby, które interesują zatem np. tajniki świata damskiej piłki nożnej, jak również te, które chcą wniknąć do samego źródła wiedzy o infrastrukturze najnowszej generacji, w programie „To ma sens” znajdą wiele inspirujących treści – przekazanych zawsze w sensowny, dający odpowiedzi na wszystkie pytania sposób

Słuchaj podcastu NowyMarketing