Druga edycja Szkoły Marketingu Interaktywnego już w kwietniu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EDUKACJA

partnerem merytorycznym działu jest
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Druga edycja Szkoły Marketingu Interaktywnego już w kwietniu

Szkoła Marketingu Interaktywnego, jedna z najnowszych inicjatyw w ofercie edukacyjnej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, po sukcesie osiągniętym przez I edycję już wiosną doczeka się kolejnej odsłony.

Szkoła Marketingu Interaktywnego trafiła na stałe do kalendarza szkoleniowego SKM SAR ze względu na niezwykle dynamicznie rozwijający się popyt na usługi w zakresie Digital/Interactive. Działy marketingu coraz bardziej dostrzegają, że aby skuteczniej trafiać do konsumentów potrzebują rozwijania strategii komunikacyjnych także pod kątem nowych technologii, co ma swoje odzwierciedlenie w programie kursu. SMI charakteryzuje się również przywiązywaniem dużej uwagi do najlepszych i najświeższych case’ów, umożliwiając kursantom spotkania i rozmowę z ich autorami. Całość ma inspirować i skłaniać do wspólnych poszukiwań nowych, nie zawsze skomplikowanych rozwiązań, będących realnym wsparciem przy rozwijaniu biznesu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

SMI dedykowana jest osobom mającym już doświadczenie w branży komunikacyjnej, którzy chcą także rozwijać swoje kompetencje w zakresie Digital/Interactive.. Sam kurs będzie podzielony na dziewięć 4-godzinnych bloków, które będą odbywać się co tydzień, w czwartki, w godzinach 15:00-19:00 w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowe SAR przy ul. Czerskiej 8/10. Pierwsze zajęcia są zaplanowane na 3 kwietnia.

Prowadzący zajęcia w SMI to grupa specjalistów reprezentujących zarówno środowisko agencyjne, klienckie, jak i osoby związane z jednostkami naukowymi i badawczymi. Ze względu na fakt, że już w I edycji SMI udało się stworzyć zespół wybitnych ekspertów, którzy zostali bardzo dobrze przyjęci przez kursantów, organizatorzy zdecydowali się oprzeć II edycję Szkoły o ten sam skład wykładowców. Ponadto sam kurs zostanie udoskonalony poprzez wprowadzenie nowych modułów i zaproszenie nowych prowadzących.

– Cieszymy się, że trochę eksperymentalna I edycja została tak dobrze przyjęta, że SMI, obok tak dobrze znanych kursów jak SSM, na stałe trafiła do oferty szkoleniowej SAR. Świadczy o tym również fakt, że najprawdopodobniej jeszcze w tym roku będziemy mogli mówić o III edycji SMI. Wyróżnikiem tego cyklu szkoleń jest jego intensywność oraz to, że kursanci w ramach pracy zaliczeniowej muszą wykorzystać zdobytą wiedzę do stworzenia własnego case’u. Jesteśmy przekonani, że umiejętność wykorzystywania umiejętności i wiedzy zdobytych podczas nauki w praktycznym aspekcie pracy w branży reklamowej jest wyjątkowo istotne w rozwoju osobistym i kompetencji – skomentował Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Z pełnym programem, harmonogramem zajęć oraz pozostałymi informacjami na temat II edycji SMI będzie można zapoznać się pod adresem: smi.edu.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij