Cały ekosystem marketingowy na Stadionie Narodowym podczas adUniverse 2014

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cały ekosystem marketingowy na Stadionie Narodowym podczas  adUniverse 2014

Już 28 stycznia 2014 r. NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą edycję konferencji - adUniverse 2014. adUniverse to wydarzenie poświęcone interaktywnej reklamie w formule konferencyjno-targowej.

Naszą ambicją jest kompleksowe zaprezentowanie ekosystemu marketingowego, który funkcjonuje w Polsce – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl. – Obecnie nie sposób sprawnie poruszać się na rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB). Zestaw niezbędnych narzędzi, technik każdego marketera z roku na rok coraz bardziej się komplikuje a technologia zaczyna odgrywać coraz większą rolę, wiedza na temat dostępnych rozwiązań staje się kluczowa. Podczas konferencji chcemy zderzyć świat dostawców rozwiązań ze światem marketerów, którzy z takich rozwiązań korzystają. Będziemy gościć kilkudziesięciu dostawców oraz ponad 300 uczestników! – dodaje Agnieszka Świtkowska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

adUniverse to wydarzenie poświęconej reklamie interaktywnej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.

- Gościem specjalnym adUniverse 2014 będzie Mike Berry z Econsultancy i Chartered Institute of Marketing and Institute of Direct Marketing – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl – Mike to charyzmatyczny mówca, marketer, praktyk, który z reklamą interaktywną ma styczność praktycznie od samego początku. Prezentacja, którą przedstawi Mike to swoisty „big picture” rewolucji, która właśnie odbywa się na naszych oczach w cyfrowym marketingu. Razem z Adexonem i Adamem Dybą przygotowaliśmy również specjalną mapkę dostępnego ekosystemu marketingowego z podziałem na konkretne typy rozwiązań takich jak DPS, Adexchanges czy Data Supliers – dodaje Dariusz Sokołowski.

W Polsce, mimo spowolnienia gospodarczego, branża reklamy online odnotowuje coraz lepsze wyniki, a dom mediowy Starlink w I połowie 2013 r. jedynie w internecie zaobserwował wzrost przychodów o 7,8 proc. Szacunki te dowodzą, że interaktywne kanały komunikacji marketingowej, zgodnie ze światowymi trendami, w Polsce także będą zyskiwać na znaczeniu i budżety marketingowe przeznaczane na reklamę interaktywną z roku na rok będą coraz większe. Warto już teraz dowiedzieć się czym wkrótce będzie żył świat reklamy interaktywnej i jakie technologie są dostępne na polskim rynku.

Program adUniverse 2014 : www.aduniverse.pl/program

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij