TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Warsaw Creatives realizuje kampanię Liczy się działanie w ramach stałej obsługi PR marki Nespresso

Producent kawy porcjowanej, Nespresso, pod koniec czerwca rozpoczął kampanię pod hasłem Liczy się działanie. Za opracowanie strategii PR oraz realizację działań medialno-influencerskich dla Nespresso odpowiada agencja Warsaw Creatives.
O autorze
1 min czytania 2020-08-20

W ramach kampanii agencja nawiązała partnerstwo medialne z wydawnictwem Agora oraz szereg współprac influencerskich. Wśród zaproszonych do kampanii influencerów znaleźli się m.in. Olga Frycz, Piotr Bratosiewicz, Natalia Kusiak, Katarzyna Zawadzka i Agata Rubik, którzy biorą udział w komunikacji programu Second Life, jeżdżąc na rowerach RE:CYCLE, wykonanych w 40% z przetworzonego aluminium, w tym z kapsułek po kawie Nespresso. Zachęcają tym samym konsumentów do aktywnego korzystania z programu recyklingu i oddawania zużytych kapsułek po kawie do sklepów Nespresso lub kurierowi dostarczającemu zamówienia online. W sekcji „Szanuję, nie marnuję” na stronie wysokieobcasy.pl pojawią się natomiast m.in. artykuły związane z działaniami Nespresso w obszarze recyklingu oraz konkurs dla czytelników, w którym do wygrania będzie rower RE:CYCLE, wyprodukowany przez szwedzką firmę Velosophy we współpracy z Nespresso. Więcej działań medialnych i influencerskich zaplanowanych jest na wrzesień.

Kampania Liczy się Działanie wystartowała 23 czerwca i potrwa do końca 2020 roku. Jest to początek komunikacji Nespresso w Polsce w kontekście programu recyklingu marki i działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. W tym roku Nespresso wprowadziło do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80% z przetworzonego aluminium – to przełomowe wydarzenie w historii marki, której celem jest zmniejszenie ilości odpadów oraz zwiększenie ilości materiałów, które można wykorzystać ponownie w procesie produkcji. Jest to możliwe m.in. dzięki prężnie rozwijającemu się programowi recyklingu Nespresso – od 2014 roku firma zainwestowała ponad 185 mln CHF (około 765 mln PLN) w programy recyklingowe na całym świecie i zorganizowała ponad 100 tysięcy punktów zbiórki zużytych kapsułek w 53 krajach.

Strategię kampanii PR przygotowała agencja Warsaw Creatives, która od marca 2020 roku jest odpowiedzialna za współtworzenie i realizowanie strategii PR marki Nespresso w obszarze B2C. Agencja Warsaw Creatives została wybrana w drodze przetargu. Account managerem klienta jest Klaudia Lis, a za działania egzekucyjne odpowiada junior account manager, Katarzyna Mirek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj