Agencja Warsaw Creatives realizuje kampanię Liczy się działanie w ramach stałej obsługi PR marki Nespresso

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Warsaw Creatives realizuje kampanię Liczy się działanie w ramach stałej  obsługi PR marki Nespresso

Producent kawy porcjowanej, Nespresso, pod koniec czerwca rozpoczął kampanię pod hasłem Liczy się działanie. Za opracowanie strategii PR oraz realizację działań medialno-influencerskich dla Nespresso odpowiada agencja Warsaw Creatives.

W ramach kampanii agencja nawiązała partnerstwo medialne z wydawnictwem Agora oraz szereg współprac influencerskich. Wśród zaproszonych do kampanii influencerów znaleźli się m.in. Olga Frycz, Piotr Bratosiewicz, Natalia Kusiak, Katarzyna Zawadzka i Agata Rubik, którzy biorą udział w komunikacji programu Second Life, jeżdżąc na rowerach RE:CYCLE, wykonanych w 40% z przetworzonego aluminium, w tym z kapsułek po kawie Nespresso. Zachęcają tym samym konsumentów do aktywnego korzystania z programu recyklingu i oddawania zużytych kapsułek po kawie do sklepów Nespresso lub kurierowi dostarczającemu zamówienia online. W sekcji „Szanuję, nie marnuję” na stronie wysokieobcasy.pl pojawią się natomiast m.in. artykuły związane z działaniami Nespresso w obszarze recyklingu oraz konkurs dla czytelników, w którym do wygrania będzie rower RE:CYCLE, wyprodukowany przez szwedzką firmę Velosophy we współpracy z Nespresso. Więcej działań medialnych i influencerskich zaplanowanych jest na wrzesień.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania Liczy się Działanie wystartowała 23 czerwca i potrwa do końca 2020 roku. Jest to początek komunikacji Nespresso w Polsce w kontekście programu recyklingu marki i działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. W tym roku Nespresso wprowadziło do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80% z przetworzonego aluminium – to przełomowe wydarzenie w historii marki, której celem jest zmniejszenie ilości odpadów oraz zwiększenie ilości materiałów, które można wykorzystać ponownie w procesie produkcji. Jest to możliwe m.in. dzięki prężnie rozwijającemu się programowi recyklingu Nespresso – od 2014 roku firma zainwestowała ponad 185 mln CHF (około 765 mln PLN) w programy recyklingowe na całym świecie i zorganizowała ponad 100 tysięcy punktów zbiórki zużytych kapsułek w 53 krajach.

Strategię kampanii PR przygotowała agencja Warsaw Creatives, która od marca 2020 roku jest odpowiedzialna za współtworzenie i realizowanie strategii PR marki Nespresso w obszarze B2C. Agencja Warsaw Creatives została wybrana w drodze przetargu. Account managerem klienta jest Klaudia Lis, a za działania egzekucyjne odpowiada junior account manager, Katarzyna Mirek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij