TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przejdźmy na Ty w pubach Śląskich – Tyskie pomaga właścicielom knajp

W sieci pojawił się pierwszy z serii trzech krótkich filmów dokumentalnych z udziałem właścicieli śląskich pubów, przygotowany przez Tyskie. Filmy są zwieńczeniem działań Tyskiego mających na celu wsparcie śląskiej gastronomii w trudnym czasie walki z pandemią.
O autorze
1 min czytania 2020-08-27

Bohaterem dostępnego na kanale Przejdźmy na Ty filmu jest Jan, właściciel katowickiego Okrąglaka oraz wielu z jego stałych bywalców. W dokumencie Jan i jego goście opowiadają o historii miejsca, atmosferze i społeczności, którą udało się zbudować. Film kończy symboliczne przejście na Ty („Jo jes Jan”) i informacja o tym, że Tyskie od początku wspierało tych, którzy stoją za ladą. Bo bez ludzi nie ma Tyskiego.

Ta idea przyświecała marce od początku pandemii. Od czerwca udało się wcielić ją w życie. W ciągu 2 miesięcy w Tychach stanęło 60 billboardów zachęcających do przejścia na Ty w konkretnych, tyskich lokalach. Historie gastronomów znalazły swoje miejsce również w social media marki. Pojawiły się m.in. na Instagramie Tyskiego, który konsekwentnie od dłuższego czasu skupia się na ludziach i ich historiach. Tyskie wprowadziło również promocje produktowe dla gastronomii (drugie piwo do przejścia na Ty gratis) mające na celu zachęcanie gości do odwiedzin lokali po ich otwarciu i wspierało social mediach gastronomów. Kompania Piwowarska pomogła również niemal 9 tysiącom lokali gastronomicznych, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe i wydłużając terminy płatności.

– W obliczu pandemii idea Przejdźmy na TY zyskała dodatkowy wymiar. Chcemy, żeby nasze działania były tak blisko ludzi i ich spraw, jak to tylko możliwe. Bez ludzi nie ma Tyskiego. Nasze lokalne działania to zobowiązanie, nie jednorazowy strzał. Jesteśmy bardzo dumni, że mamy na Śląsku tak wyjątkowych Partnerów i możemy wspólnie z nimi kontynuować naszą misję zbliżania ludzi – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie

Działania prowadzone są przez zespół marki we współpracy z zespołem stworzonym z przedstawicieli kilku zewnętrznych podmiotów. Za działania online, social media oraz pomysł i kreację filmów odpowiedzialna jest agencja Gong. Reżyserią filmów zajął się duet Andiamo, a produkcją kreatywny dom produkcyjny ShootMe. Za działania PR kampanii odpowiada Huta 19 im Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj