TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Goodvalley wystartował z nową kampanią

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Goodvalley – producenta mięsa, który wytwarza swoje produkty w systemie „od pola do stołu” bez użycia antybiotyków oraz z zerowym śladem węglowym. W swych działaniach firma wykorzysta 30-sekundową reklamę telewizyjną stworzoną w technice animacji 3D.
O autorze
1 min czytania 2020-08-28

Głównymi bohaterami reklamy są dwie postacie, tyranozaur oraz brachiozaur, czyli dinozaury z epoki późnej kredy. W rolę bohaterów wcielili się Mirosław Zbrojewicz – Rex oraz Joanna Trzepiecińska – Izaura. Ich rozmowa dotyczy ważnych zagadnień związanych z naszą planetą.

Reklama emitowana będzie na kanałach telewizyjnych Grupy TVN oraz otrzyma szerokie wsparcie digitalowe.

Za opracowanie strategii działań komunikacyjnych odpowiedzialna jest warszawska agencja PZL. Wypracowana we współpracy z Goodvalley strategia promocji ma pozwolić marce na wyrażenie własnej unikalnej tożsamości i zdecydowanie wyróżnić ją wśród innych marek w kategorii. Poza strategią komunikacji, do zakresu obowiązków agencji należy również koncepcja i strategia działań digitalowych oraz kreacja contentu w mediach społecznościowych przygotowywana we współpracy z agencją Bazgroł – spółką-córką PZL. Od strony produkcyjnej kampanie przygotowało studio postprodukcyjne Human Ark, udźwiękowieniem zajęło się Halo Production, a sound disignem studio Głośno.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj