Na stanowisku Menedżera ds. komunikacji serwisu Anna Żur będzie odpowiadała za działania wizerunkowe i komunikacyjne firmy Netflix – międzynarodowego serwisu rozrywkowego, którego filmy i seriale ogląda 193 mln użytkowników w 190 krajach na całym świecie.
Anna Żur była już wcześniej związana z branżą rozrywkową przez niemal dwa lata piastując stanowisko Communications Managera na Europę Środkowo-Wschodnią dla firmy Google wspierając m.in wprowadzenie na rynki części krajów CEE YouTube Music i nowej wówczas platformy dedykowanej dzieciom – YouTube Kids.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024