Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biznes, marketing i gry nowym haczykiem na konsumentów – raport GIT 2012

Praktyczne zastosowania gier i grywalizacji w marketingu, nowe możliwości dla biznesu, nowe kanały dotarcia do konsumentów, wyniki dedykowanego badania graczy - o tym wszystkim będzie można przeczytać w raporcie Game Industry Trends 2012.
O autorze
1 min czytania 2012-08-09

Przedpremierowa odsłona raportu nastąpi podczas konferencji GIT 2012, która odbędzie się w dniach 17-18 września w Warszawie.

Sprzedaż gier elektronicznych to dochodowy biznes, ale gry to również olbrzymie pole do popisu dla działów marketingowych firm i to niezależnie od wielkości biznesu – od małego i prężnego przedsiębiorstwa po wielkie korporacje. Jak dzięki grom dotrzeć do konsumentów naszych produktów i usług które nie są związane z grami? Jak przy pomocy gier i modnej ostatnimi czasy gamifikacji (zwanej również grywalizacją lub gryfikacją) wprowadzić nowy produkt na rynek lub zwiększyć jego sprzedaż?

Na te i inne pytania odpowie ponad 70-stronnicowy, bezpłatny raport Game Industry Trends 2012, a także uznani na świecie eksperci, którzy pojawią się na dwudniowej konferencji GIT 2012. Gościem specjalnym tegorocznej edycji GIT będzie Gabe Zichermann, autor światowego bestsellera „Game Based Marketing”, który przedstawi nam najnowsze trendy na szybko rosnącym rynku gamifikacyjnym.

Konferencję otworzy prezentacja wyników drugiej edycji badania graczy, z którego dowiemy się m.in. kim jest polski gracz, w jakie gry najczęściej gra, ile wydaje na granie. Pełne wyniki badania pojawią się w raporcie. Ponadto poznamy przykłady realizacji gier reklamujących produkty, zobaczymy reklamy i product placement w grach, przyjrzymy się strategiom zaistnienia marki w świecie grającego konsumenta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla przykładu w Europie Zachodniej, a także USA, z gier, jako elementu wsparcia kampanii reklamowych korzystają najczęściej branże: motoryzacyjna, FMCG, odzieżowa, rozrywkowa, elektronika oraz producenci artykułów dla mężczyzn. Również w Polsce stały się częścią marketingowych działań mniejszych i większych przedsiębiorstw. Do tej pory gry lub powiązane z nimi mechanizmy angażowania konsumentów znalazły się w strategiach takich znanych na polskim rynku firm jak: GSM Plus, Orange, Play, Knorr, Axe, Nivea, Warner Bros., Eska, Netia, Panasonic, BMW oraz Volkswagen.

W 2011 r. konferencja i pierwsza edycja raportu spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem. Jak będzie to wyglądało w tym roku? Z zapowiedzi głównym światowym trendem w marketingu w 2012 r. miały być gry i grywalizacja. Czy nadszedł już czas przełomu, czy też będziemy musieli poczekać do 2013 r.? W oczekiwaniu na nowy raport i kolejną edycję biznesowej konferencji zapraszamy do lektury raportu z 2011 r. (do pobrania na stronie: www.git2011.pl)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydawcami raportu Game Industry Trends 2012 są NowyMarketing oraz NoNoobs.pl S.A. Partnerem badania jest NK Research.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się