Naturalnie, że pyszny! – launch nowego produktu marki Hochland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Naturalnie, że pyszny! – launch nowego produktu marki Hochland

Ruszyła kampania wprowadzająca na polski rynek nowy produkt marki Hochland – ser „Naturalnie, że pyszny!”. Za opracowanie strategii komunikacji i kreację odpowiada Agencja V&P.

Działania prowadzone są w telewizji oraz w obszarze digital. Od początku września w telewizji trwa emisja spotu 15 i 30-sekundowego. Równolegle trwa dodatkowa komunikacja w Internecie – różnorodne formaty video (30 i 6-sekundowe) będące rozwinięciem spotu telewizyjnego wspierane kampanią display. Kampanię digital oparto nie tylko na obecności w kanale YouTube, ale wykorzystano również szereg angażujących i różnorodnie targetowanych pod względem grupy odbiorców formatów jak działania na FB i Instagramie (paid social), display direct, RTB display oraz obecność w aplikacjach sprzedażowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy produkt Hochland wyróżnia się nie tylko pysznym smakiem, ale i też w 100% naturalnym składem. Wszystkie odsłony kampanii podkreślają główne walory sera Naturalnie, że pyszny! Kreacja wpisuje się w rodzinny charakter marki i wydobywa na pierwszy plan nowy, naturalny skład produktu.

V&P zadbała nie tylko wielokanałową komunikację, ale też o kreację pełną autentyczności i rodzinnego ciepła. Zgodnie z core-ową wartością marki – rodzinnością – głównymi bohaterami spotu i całej kampanii są członkowie rodziny, w tym dwójka rezolutnych maluchów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij