Działania prowadzone są w telewizji oraz w obszarze digital. Od początku września w telewizji trwa emisja spotu 15 i 30-sekundowego. Równolegle trwa dodatkowa komunikacja w Internecie – różnorodne formaty video (30 i 6-sekundowe) będące rozwinięciem spotu telewizyjnego wspierane kampanią display. Kampanię digital oparto nie tylko na obecności w kanale YouTube, ale wykorzystano również szereg angażujących i różnorodnie targetowanych pod względem grupy odbiorców formatów jak działania na FB i Instagramie (paid social), display direct, RTB display oraz obecność w aplikacjach sprzedażowych.
Nowy produkt Hochland wyróżnia się nie tylko pysznym smakiem, ale i też w 100% naturalnym składem. Wszystkie odsłony kampanii podkreślają główne walory sera Naturalnie, że pyszny! Kreacja wpisuje się w rodzinny charakter marki i wydobywa na pierwszy plan nowy, naturalny skład produktu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
V&P zadbała nie tylko wielokanałową komunikację, ale też o kreację pełną autentyczności i rodzinnego ciepła. Zgodnie z core-ową wartością marki – rodzinnością – głównymi bohaterami spotu i całej kampanii są członkowie rodziny, w tym dwójka rezolutnych maluchów.