ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Żabki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Żabki

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci sklepów Żabka.

W ramach umowy Żabka powierzy ZenithOptimedia realizację kampanii w mediach offline i online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Wybrany dom mediowy zapewni nam pełną, profesjonalną realizację planu mediowego przy zachowaniu optymalnego poziomu kosztów. Strategia zaproponowana przez ZenithOptimedia Group wpisuje się w kompleksowy plan marketingowy dla sieci Żabka – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu firmy Żabka Polska.

Procedury przetargowe koordynowała firma doradcza AT Kearney.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij