Nowa kolekcja treningowa od 4F projektu Anny Lewandowskiej

Anna Lewandowska, ulubiona trenerka milionów Polek oraz wielokrotna mistrzyni Europy i kraju w karate, sezon jesień-zima 2020 rozpoczyna w nowej roli. W ramach kontynuacji kampanii „WELCOME TO THE CLUB” do sprzedaży trafi wyjątkowa kolekcja na trening zaprojektowana przez Ambasadorkę 4F.
O autorze
2 min czytania 2020-09-08

Siła, która napędza do działania. Siła, która motywuje i daje nadzieję. To jest właśnie synonim pięknej idei empowerment, która towarzyszy każdego dnia i jednoczy kolejne pokolenia kobiet. Sprawia że otwierają się na własny potencjał i sięgają po więcej. Motyw women empowerment nie bez powodu stał się główną inspiracją do jesiennej odsłony kampanii „WELCOME TO THE CLUB” jako hołdu w stronę współczesnej kobiecości. Zarówno zdjęcia, jak i kadry filmu wizerunkowego z udziałem Anny Lewandowskiej zachwycają siłą i dynamizmem w połączeniu z niewymuszoną naturalnością. Ambasadorka 4F wraz z swoim zespołem udowadnia, że to właśnie odnalezienie pasji w życiu i upór w dążeniu do celu kształtuje nasz charakter. Kobiety mają siłę, dzięki której każdego dnia kreują swoje „ja”, rzeczywistość swoją oraz innych.

– Właśnie rozpoczynam nowy etap mojej współpracy z 4F jako dyrektor kreatywna kolekcji. Wiem jak ważnym elementem treningu jest dobrany strój, zarówno pod kątem designu jak i rozwiązań technologicznych. Swoboda ruchów, pewność siebie, komfort… Tymi wszystkimi kryteriami kierowaliśmy się z zespołem 4F w procesie projektowania. Mam nadzieję, że dzięki naszej wspólnej pracy ta wyjątkowa kolekcja stanie się przyjemną motywacją do rozpoczęcia przygody ze sportem dla wielu kobiet, odkryciem wewnętrznej pasji i siły. Moim celem jest dzielić się nimi z innymi kobietami, żeby codziennie stawały się inspiracją i oparciem dla siebie nawzajem! – opowiada Anna Lewandowska.

Kampania „WELCOME TO THE CLUB” niezmiennie zaprasza do świata marki 4F i Anny Lewandowskiej, zachęcając kobiety ze wszystkich stron Polski, żeby podjęły wyzwanie i dołączyły do drużyny. W kolekcji treningowej każda z nas znajdzie coś dla siebie. To idealny wybór dla wszystkich osób, które chcą uprawiać aktywność fizyczną – niezależnie od tego czy dopiero zaczynają, czy ćwiczą już na profesjonalnym poziomie. Zaawansowane technologicznie i stylowe produkty zostały stworzone z myślą o swobodzie ruchów i podkreśleniu naturalnej linii kobiecej sylwetki. Wspólny trening z nową kolekcją 4F wchodzi na zupełnie nowy poziom!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Świat mody oraz sportu od dawna się przenika, a projektanci z każdej branży czerpią od siebie inspirację. Kolekcja treningowa autorstwa Anny Lewandowskiej doskonale wpisuje się w ten trend. Wśród propozycji od 4F odnajdziemy nowoczesne wzorniczo stroje sportowe w wersji glamour. Motywem przewodnim jest zastosowanie kontrastujących materiałów matowych i połyskujących z przykuwającymi wzrok metalicznymi odcieniami srebra, złota czy różu. Ulubiony zestaw Ambasadorki 4F na trening – stanik oraz legginsy z wysokim stanem z błyszczącym akcentem w postaci gumy, tym razem będzie dostępny w nowych wersjach kolorystycznych. Wśród nowości zachwycają również krótki, zabudowany top oraz szorty z brandingiem na gumie jak również koszulka funkcyjna typu longsleeve. Konstrukcja każdego z produktów jest stworzona tak, aby zapewnić najlepszą wygodę i swobodę ruchów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kolekcji Anny Lewandowskiej została wykorzystana technologia 4F Dry, dzięki której materiał szybko absorbuje wilgoć i odprowadza ją na zewnątrz, zwiększając tym samym uczucie komfortu podczas aktywności fizycznej. Dodatkowo zastosowano płaskie szwy, które ograniczają ryzyko otarć oraz wstawki z siateczki dla lepszej wentylacji. Modele staników w kolekcji oferują średnie wsparcie (medium support). Kolekcja doskonale odpowiada na potrzebę wygody, ale też podkreślenia kobiecej, wysportowanej sylwetki. Linia jest przeznaczona dla każdego, niezależnie od stopnia zaawansowania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się