TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Odkrywając siebie na nowo, czyli kampania Femi Stories na sezon jesień-zima 2020

Rynek odzieżowy to jedna z najbardziej dynamicznych i najprężniej rozwijających się branż w Polsce i na świecie. Wymaga od marek szybkiej reakcji na zmieniające się trendy, oczekiwania klientów i elastyczności w adaptacji strategii do obecnej sytuacji ekonomicznej i gospodarczej.
O autorze
3 min czytania 2020-09-09

Od kilku sezonów marka Femi Stories stawia na pręży rozwój sprzedaży w kanale online (launch na rynku czeskim oraz słowackim) i poszerza swoją ofertę produktową o nowe kategorie. Wprowadzona w sezonie letnim kolekcja Femi Active, kolekcja dla dziewczynek oraz serie limitowane, tj. Hel of a Girl okazały się wielkim sukcesem, dzięki któremu marka odnotowała znaczący wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku. Szybka reakcja na zmiany rynkowe oraz dopasowanie oferty do potrzeb klientów sprawiła, że kolekcja na sezon jesień/zima ‘20/21 przybrała nową, bardziej rozbudowaną formę, która pozwoli stawić czoła wyzwaniom, które stoją przed marką Femi Stories.

Nowa kampania Femi Stories na sezon Jesień/Zima ‘20/21 to krystalicznie czyste turkusowe jeziora, w których można się przejrzeć, szczyty górskie, które wzbudzają w nas szacunek, bajeczne, budzące się ze snu doliny. To podróż w miejsca, które zapierają dech w piersi i skłaniają nas do refleksji.

– Poszukując nowych inspiracji wybraliśmy się do Austrii i Włoch – krajów, które są tak blisko nie tylko Polski, ale przede wszystkim naszego serca. Chcieliśmy odkryć je na nowo i zobaczyć, jak wiele mają nam jeszcze do zaoferowania – mówi Anita Nawarkiewicz, współzałożycielka i projektantka marki.

Autorskie kwiatowe printy, motyw wszechświata i kultowa już panterka w nowej odsłonie podkreślają podróżniczą, dziką naturę dziewczyny Femi, która nie boi się sięgać gwiazd. Nasycone kolory, w tym magenta, głęboki granat i czerwień, zainspirowane bogactwem natury i zmieniającymi się porami roku, dodają nam energii jesienią i przywołują wspomnienia z najpiękniejszych wypraw. Po raz pierwszy w kolekcji pojawiła się kapsuła Snow & Ski, dedykowana wszystkim #FemiGirls, które nie wyobrażają sobie życia bez zimowych szaleństw na stoku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pięć różnych historii, pięć różnych kolekcji kapsułowych. Każda z nich inna, każda zainspirowana emocjami, które odczuwaliśmy w danej chwili doceniając to, co Matka Natura ma nam do zaoferowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kapsuła „Lost in Space” to historia o przekraczaniu własnych granic i sięganiu po swoje marzenia, bez względu na wszystko. To kolekcja zainspirowana wszystkimi naszymi dziewczynami, które co chwilą udowadniają nam, że nie ma rzeczy niemożliwych i nie boją się sięgać gwiazd. Głęboki granat i żywa czerwień, elementy wszechświata, gwiazdozbiory. Ciepłe, otulające swetry, kultowe już modele bluz Femi i zimowe kurtki to tylko namiastka tego, co znajdziecie w tej kapsule.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W historii „My World Experience” odkryjecie coś zaskakującego. Ikonowy print w panterkę w połączony został z autorskimi wzorami o azteckim charakterze. Przełamany odcień żółtego, odzwierciedlający złotą jesień z ponadczasową bielą i delikatnymi elementami w kolorze pudrowego różu to zestawienie, które nie da o sobie zapomnieć.

Po raz pierwszy w kolekcji pojawiła się jesienna printowana kamizelka z kapturem, długi kardigan i nowy krój kurtek.

„I am Femi” – kolekcja pełna energii, nasyconej magenty i autorskiego kwiatowego printu, którego nie mogło zabraknąć w jesienno-zimowym sezonie. Kobieca, a zarazem drapieżna. Wzór w formie all-over zaaplikowany został na bluzach, ciepłych dresowych spodniach i kurtkach, dając nieskończone możliwości do tworzenia odważnych total loków. Nie zabrakło tu modeli wykonanych z ciepłej flaneli w kratę, nowych krojów sukienek i oversizowych swetrów.

Historia „Wild at Heart” to drugi kwiatowy print, tym razem występujący z odcieniem ciemnego, nasyconego niebieskiego. Jak w każdym sezonie, kapsuła inspirowana była przede wszystkim #FemiGirls, które są naszym najlepszym doradcą i które uwielbiają wzory nawiązujące do natury i jej niesamowitej różnorodności. Przewodni kolor niebieski połączony został z pudrowym różem Femi, a flanelę odkryjecie w miksie odcieni czerni, granatu, różu oraz złamanej bieli.

Zupełna nowość – kolekcja „Magic Everyday” powstała dla wszystkich miłośniczek zimowych szaleństw na stoku, które nie boją się wyróżnić. Snowboardowe wodoodporne i wiatroodporne funkcjonalne kurtki z pasem śnieżnym i dodatkowymi kieszeniami wewnętrznymi przystosowane są do jazdy w każdym warunkach, tak samo jak pasujące do nich kolorystycznie spodnie. W tej kolekcji znajdziecie wszystko, czego potrzebujecie do aktywnego spędzania czasu – odzież termiczną, ciepłe polary, bluzy z kapturem w odcieniu mięty z autorskim górskim wzorem jak i całą gamę akcesoriów – od zimowych opasek, przez bakle, czapki aż po skarpetki snowboardowe.

Idąc w myśl zrównoważonego rozwoju w kolekcji Femi Stories na sezon jesień/zima ‘20/21 pojawiły się ekologiczne opakowania: folie z recyklingu oraz biodegradowalne.