TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Innowacyjne formaty reklamowe w kampanii Orlenu „Wspieramy Polskę” od Sigma BIS

Innowacyjne formaty reklamowe w kampanii Orlenu „Wspieramy Polskę” od Sigma BIS
Innowacyjne i efektywne formaty reklamowe stają się obecnie niezwykle istotne w kwestii dotarcia z komunikatem do odbiorcy. Do takich form reklamy można zaliczyć In-Image Ads i TV Sync, wykorzystane niedawno w kampanii PKN ORLEN „Wspieramy Polskę", przeprowadzonej przez Sigma BIS.
O autorze
1 min czytania 2020-09-28

Sigma BIS jest powstałą w 2020 roku agencją mediową, stworzoną i należącą do Grupy ORLEN i PZU. Jej celem jest m.in. zwiększenie efektywności wydatków reklamowych i prowadzenie w Polsce i za granicą skutecznej komunikacji spółek oraz klientów zewnętrznych, a także analiza skuteczności podejmowanych działań.

Sigma BIS prowadzi różnego rodzaje kampanie dla klientów z wielu segmentów, wykorzystując w tym celu także niestandardowe i innowacyjne rozwiązania, jak np. formaty In-Image Ads i TV Sync, autorstwa spółek Vox i Hybrid.

Technologia picture recognition umożliwia dokładną analizę grafik i zdjęć, a także rozpoznawanie widniejących na nich obiektów, przedmiotów, osób, zwierząt, symboli, tekstów itd. Oparty na niej został innowacyjny format reklamowy In-Image Ads, polegający na emisji reklam nakładanych na zdjęcia zamieszczone w artykułach na stronach wydawców. Kreacje dopasowywane są kontekstowo do zdjęcia i elementów na nim zawartych, co niewątpliwie wpływa na atrakcyjność komunikatu. Z formatu tego w Polsce korzysta obecnie wielu wydawców.

Format TV Sync natomiast jest odpowiedzią na zjawisko multiscreeningu i nowoczesnym formatem, polegającym na zsynchronizowaniu reklam wyświetlanych w internecie z tymi emitowanymi w telewizji. Wyświetlane w sieci kreacje mogą być duplikacją przekazu reklamowego z TV, jak i jego dopełnieniem. Format ten pozwala dotrzeć do użytkownika z komunikatem jednocześnie na różnych poziomach i zwiększyć jego zaangażowanie, szczególnie w przypadku, gdy ucieka on od bloku reklamowego w TV.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wspomniane formaty Sigma BIS wykorzystała w przeprowadzonej niedawno kampanii dla jednego ze swoich klientów, PKN ORLEN. Na potrzeby działań przygotowano kreacje reklamowe, które wyświetlały się w artykułach wydawców na zdjęciach związanych z branżą motoryzacyjną, np. z samochodami. Równocześnie, w ramach formatu TV Sync, widzom oglądającym telewizję i korzystającym jednocześnie z internetu na urządzeniach mobilnych ukazywały się kreacje nawiązujące do trwającego właśnie spotu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Dzięki zastosowaniu innowacyjnych formatów reklamowych, wyniki kampanii okazały się niezwykle zadowalające. TV Sync i In-Image Ads są nowymi formatami, które nie tylko pomagają osiągnąć wysoki CTR, ale także wpływają istotnie na pozyskiwanie jakościowego ruchu na stronę – mówi Konrad Sochan, head of programmatic & technology, Sigma BIS.

W celu zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych dla swoich klientów, agencja w najbliższych planach ma zamiar dalej wykorzystywać innowacyjne rozwiązania wspierające kampanie reklamowe, w tym formaty In-Image Ads i TV Sync.

 

Artykuł powstał we współpracy z VOX.