Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Innowacyjne formaty reklamowe w kampanii Orlenu „Wspieramy Polskę” od Sigma BIS

Innowacyjne formaty reklamowe w kampanii Orlenu „Wspieramy Polskę” od Sigma BIS
Innowacyjne i efektywne formaty reklamowe stają się obecnie niezwykle istotne w kwestii dotarcia z komunikatem do odbiorcy. Do takich form reklamy można zaliczyć In-Image Ads i TV Sync, wykorzystane niedawno w kampanii PKN ORLEN „Wspieramy Polskę", przeprowadzonej przez Sigma BIS.
O autorze
1 min czytania 2020-09-28

Sigma BIS jest powstałą w 2020 roku agencją mediową, stworzoną i należącą do Grupy ORLEN i PZU. Jej celem jest m.in. zwiększenie efektywności wydatków reklamowych i prowadzenie w Polsce i za granicą skutecznej komunikacji spółek oraz klientów zewnętrznych, a także analiza skuteczności podejmowanych działań.

Sigma BIS prowadzi różnego rodzaje kampanie dla klientów z wielu segmentów, wykorzystując w tym celu także niestandardowe i innowacyjne rozwiązania, jak np. formaty In-Image Ads i TV Sync, autorstwa spółek Vox i Hybrid.

Technologia picture recognition umożliwia dokładną analizę grafik i zdjęć, a także rozpoznawanie widniejących na nich obiektów, przedmiotów, osób, zwierząt, symboli, tekstów itd. Oparty na niej został innowacyjny format reklamowy In-Image Ads, polegający na emisji reklam nakładanych na zdjęcia zamieszczone w artykułach na stronach wydawców. Kreacje dopasowywane są kontekstowo do zdjęcia i elementów na nim zawartych, co niewątpliwie wpływa na atrakcyjność komunikatu. Z formatu tego w Polsce korzysta obecnie wielu wydawców.

Format TV Sync natomiast jest odpowiedzią na zjawisko multiscreeningu i nowoczesnym formatem, polegającym na zsynchronizowaniu reklam wyświetlanych w internecie z tymi emitowanymi w telewizji. Wyświetlane w sieci kreacje mogą być duplikacją przekazu reklamowego z TV, jak i jego dopełnieniem. Format ten pozwala dotrzeć do użytkownika z komunikatem jednocześnie na różnych poziomach i zwiększyć jego zaangażowanie, szczególnie w przypadku, gdy ucieka on od bloku reklamowego w TV.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wspomniane formaty Sigma BIS wykorzystała w przeprowadzonej niedawno kampanii dla jednego ze swoich klientów, PKN ORLEN. Na potrzeby działań przygotowano kreacje reklamowe, które wyświetlały się w artykułach wydawców na zdjęciach związanych z branżą motoryzacyjną, np. z samochodami. Równocześnie, w ramach formatu TV Sync, widzom oglądającym telewizję i korzystającym jednocześnie z internetu na urządzeniach mobilnych ukazywały się kreacje nawiązujące do trwającego właśnie spotu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Dzięki zastosowaniu innowacyjnych formatów reklamowych, wyniki kampanii okazały się niezwykle zadowalające. TV Sync i In-Image Ads są nowymi formatami, które nie tylko pomagają osiągnąć wysoki CTR, ale także wpływają istotnie na pozyskiwanie jakościowego ruchu na stronę – mówi Konrad Sochan, head of programmatic & technology, Sigma BIS.

W celu zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych dla swoich klientów, agencja w najbliższych planach ma zamiar dalej wykorzystywać innowacyjne rozwiązania wspierające kampanie reklamowe, w tym formaty In-Image Ads i TV Sync.

 

Artykuł powstał we współpracy z VOX.