Kampania MultiSport z zasięgiem 8 mln odbiorców

Pozwolili odsapnąć domowym trenerom, a wannę zamienili na basen olimplijski. Kampania edukacyjno-wizerunkowa „Dobrze, że jesteś!” promująca bezpieczną aktywność fizyczną w obiektach sportowych dotarła do blisko 8 milionów odbiorców, wspierając użytkowników i partnerów sportowych Programu MultiSport.
O autorze
2 min czytania 2020-09-14

Wakacyjna odsłona kampanii „Dobrze, że jesteś!” marki MultiSport została uruchomiona w lipcu br. a jej celem była promocja aktywności fizycznej w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych oraz budowanie świadomości na temat bezpieczeństwa i zasad sanitarnych obowiązujących w tych obiektach. Idea kampanii bazowała na humorystycznym wspomnieniu aktywności fizycznej z czasów lockdownu. Projekt prowadzony był na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawiły się m.in. w warszawskim metrze, na wiatach przystankowych oraz w serwisie OLX, jako niestandardowe ogłoszenia aukcyjne. Użytkownicy serwisu poszukujący akcesoriów sportowych mogli natrafić na m.in. domowe hantle w postaci butelek z wodą czy świeżo wypraną maskotkę służącą za domowego sparring partnera w czasie społecznej (i sportowej) izolacji.

Hasło wakacyjnej odsłony kampanii i zaplanowane w tym okresie działania reklamowe nawiązywały do „Letniej Gry MultiSport”, która w okresie wakacyjnym skutecznie zachęcała użytkowników MS do aktywności fizycznej w obiektach sportowych. W tym samym czasie w ramach grywalizacji MultiSportowcy zbierali punkty za aktywność, które następnie wymieniali na nagrody takie jak np. akcesoria sportowe czy bony na zakupy do znanych sklepów. Zebrane punkty można było przeznaczyć również na akcje charytatywne, dzięki przekazywanym przez użytkowników kart MultiSport punktom, pomoc otrzymają: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Starachowicach, Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Kazimierzy Wielkiej, Fundacja Psierociniec, Fundacja Zwierzęca Polana oraz Wspólnota Sant’Egidio.

Przekazy kampanii „Dobrze, że jesteś!” wzmocniły działania PR i artykuły content marketingowe w największych mediach online w Polsce. Wszystkie publikacje oparte były na opiniach ekspertów z dziedziny medycyny i psychologii oraz licznych badaniach naukowych, dzięki czemu stały się tematem prawie 900 publikacji zwracających uwagę na potrzebę i bezpieczeństwo kontynuowania aktywności fizycznej w czasie pandemii. Z materiałów edukacyjnych przez cały okres kampanii mogli korzystać również partnerzy Programu MultiSport, udostępniając je w swoich kanałach social media, zwiększając przy tym zasięg głównego przekazu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Badania przeprowadzone wśród posiadaczy kart MultiSport pokazały, że znakomita większość z nich ćwiczy w czasie pandemii przede wszystkim dla zdrowia i poprawy samopoczucia. Aktywność fizyczna to istotny czynnik budowania zdrowia społecznego i odporności organizmu, co w obecnej sytuacji ma szczególne znaczenie. Dlatego pragniemy kontynuować działania komunikacyjne, oparte na wiedzy ekspertów, które będą wspierać aktywny styl życia Polaków i działalność obiektów sportowych, przypominając o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa. We wrześniu rozpoczynamy też nową kampanię Programu MultiSport, która będzie promować m.in. różnorodne dyscypliny sportowe – mówi Adam Radzki, członek zarządu Benefit Systems.

Wakacyjna odsłona kampanii „Dobrze, że jesteś!” została zrealizowana we współpracy Benefit Systems, agencji kreatywnej NAV agency oraz agencji digitalowej Mint Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się