TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„O jedną historię od siebie”: Netflix rusza z pierwszą globalną kampanią

„O jedną historię od siebie”: Netflix rusza z pierwszą globalną kampanią
Netflix wystartował ze swoją pierwszą globalną kampanią marketingową, która obejmuje 27 krajów – w tym Polskę. Narratorką polskiej wersji spotu pod hasłem „O jedną historię od siebie” jest aktorka Agnieszka Grochowska.
O autorze
1 min czytania 2020-09-14

„Każda historia jest podróżą. A im więcej oglądasz, tym wyraźniej dostrzegasz, że jesteśmy tylko o jedną historię od siebie” – czytamy w opisie globalnej kampanii Netfliksa pod hasłem „One story away”, która rozpoczęła się 11 września br. W jej ramach stworzony został spot, w którym pokazano fragmenty z najpopularniejszych produkcji platformy – od serialu „Stranger Things”, przez „Wiedźmina”, aż po nagradzany film „Historia małżeńska”. 

W polskiej wersji spotu narratorką jest aktorka Agnieszka Grochowska, którą oglądać możemy na platformie w serialu „W głębi lasu”. 

Kampania obejmuje 27 krajów – w tym m.in. USA, Kanadę, Wielką Brytanię, Hiszpanię, Francję, Niemcy oraz Japonię.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Netflix ma na swoim koncie wiele świetnych akcji i kampanii promujących nowe seriale oraz filmy. Przykładem tego są liczne działania związane z serialem „Stranger Things”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ubiegłym roku Netflix kolejny już raz zaskoczył nas nietuzinkowym pomysłem na akcję promocyjną serialu – na frankfurckim lotnisku na taśmie bagażowej pojawiły się nietypowe walizki, pełne skradzionych pieniędzy, z pseudonimami bohaterów „Domu z papieru”.