Sigma Bis zajmie się obsługą mediową PZU

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sigma Bis zajmie się obsługą mediową PZU

Dom mediowy Sigma Bis od września rozpoczyna obsługę mediową PZU. Powierzenie Sigmie Bis obsługi ubezpieczyciela wynika z podjętych wcześniej decyzji o utworzeniu wspólnego domu mediowego, którego właścicielami są PKN Orlen i PZU.

Współpraca PZU z Sigma Bis zwiększy efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynie na synergię działań największych polskich Spółek. Sigma Bis na rzecz PZU zajmie się między innymi planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii. Ponadto Sigma Bis będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.

Dom mediowy Sigma Bis powstał pod koniec 2019 roku. PZU ma w nim 34 procent udziałów, a PKN Orlen 66 procent. Oprócz obsługi PKN Orlen i PZU, dom mediowy obsługuje także innych klientów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij