TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sigma Bis zajmie się obsługą mediową PZU

Dom mediowy Sigma Bis od września rozpoczyna obsługę mediową PZU. Powierzenie Sigmie Bis obsługi ubezpieczyciela wynika z podjętych wcześniej decyzji o utworzeniu wspólnego domu mediowego, którego właścicielami są PKN Orlen i PZU.
O autorze
0 min czytania 2020-09-17

Współpraca PZU z Sigma Bis zwiększy efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynie na synergię działań największych polskich Spółek. Sigma Bis na rzecz PZU zajmie się między innymi planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii. Ponadto Sigma Bis będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.

Dom mediowy Sigma Bis powstał pod koniec 2019 roku. PZU ma w nim 34 procent udziałów, a PKN Orlen 66 procent. Oprócz obsługi PKN Orlen i PZU, dom mediowy obsługuje także innych klientów.