Mobilny Tata w nowej kampanii eurobanku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mobilny Tata w nowej kampanii eurobanku

„Nie ma lekko” – tymi słowami Piotr Adamczyk w roli ojca gromadki dzieci w spocie eurobanku, podsumowuje codzienne wypełnianie obowiązków rodzicielskich.

Opanowanie nadmiaru zadań ułatwia mu prosta w obsłudze aplikacja mobilna eurobanku – najlepsza w Polsce wg rankingu „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013”.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Typowy rodzinny poranek

Mając tak liczną rodzinę jak bohater reklamy eurobanku, każdego dnia trzeba radzić sobie z wieloma czynnościami naraz. Wyzwaniem jest zapanowanie nad posiłkiem swoich dzieci, co jak się okazuje Tata ma opanowane do perfekcji. Mężnie stawia czoła zadaniom rodzica, w czym pomaga mu również aplikacja mobilna eurobanku. Jednocześnie opłaca rachunki za przedszkole, za gaz, sprawdza stan konta i to zanim obudzi się żona. W reklamie Adamczykowi – znanej już twarzy eurobanku – partneruje Sonia Bohosiewicz jako mama licznej rodzinki.

Aplikacja na każde warunki

Kampania zwraca uwagę na intuicyjność i łatwość korzystania z aplikacji mobilnej eurobanku. Operacje na koncie można wykonywać tak szybko i prosto, że nie trzeba odrywać się od innych czynności. Sprawia to, że korzystanie z konta eurobanku w telefonie sprawdza się nawet w najtrudniejszych warunkach. Intuicyjność i użyteczność eurobank mobile zostały docenione wygraną w rankingu „Kieszonkowych aplikacji bankowych 2013” z dnia 5.11.2013 r., zrealizowanym przez firmę Symetria.

Mobilni wygrywają

Teraz każdy może sprawdzić w jak prosty i szybki sposób korzystać z aplikacji eurobank mobile. W ramach kampanii, na stronie www.eurobankmobilnie.pl/, przygotowany został konkurs, polegający na wykonywaniu przelewów na ekranie widniejącego na stronie smartfona, w jak najkrótszym czasie. W ustaleniu wartości przelewu pomoże udzielenie poprawnych odpowiedzi na 3 pytania quizowe. Konkurs potrwa od 3.02.2014 do 4.03.2014.

Media

Kampania „konto z najlepszą aplikacją mobilną” eurobanku obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), kampanie OOH – w komunikacji miejskiej w największych miastach Polski, Internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Specjalna wersja spotu reklamowego będzie wyświetlana również w kinach. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom. Kampania potrwa do 4.03.2014.

Spot TV:

Spot w wersji kinowej:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij