Nowy dyrektor marketingu i PR w Mahalo Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy dyrektor marketingu i PR w Mahalo Media

Mariusz Rzeczkowski został dyrektorem marketingu i PR w agencji Mahalo Media. Wcześniej Rzeczkowski był dyrektorem marketingu po stronie jednego z partnerów agencji – zakładów bukmacherskich Totolotek.

Mahalo Media pracuje na rzecz projektów związanych z działalnością legalnych w Polsce firm bukmacherskich. Flagowym przedsięwzięciem jest portal legalnibukmacherzy.pl – lider na rynku projektów partnerskich dla polskich bukmacherów posiadających zezwolenia Ministerstwa Finansów. Na portalu znaleźć można recenzje i ranking bukmacherów, opisy promocji oraz aktualności ze świata zakładów sportowych. „Legalni Bukmacherzy” są także organizatorami corocznej, uroczystej gali z branżowymi nagrodami, czy akcji stypendialnej #TylkoNaLegalu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mariusz Rzeczkowski na nowopowstałym stanowisku odpowiadać będzie za działania wizerunkowe, rozwój projektów marketingowych oraz relacje z mediami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij