Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe wydanie Glamour Unicorn

14 września 2020 r. ukazało się trzecie wydanie GLAMOUR Unicorn, które można przeczytać wyłącznie na telefonach.
O autorze
1 min czytania 2020-09-18

Najnowsze wydanie poświęcone zostało szeroko rozumianej różnorodności. W tym numerze GLAMOUR Unicorn rozmawiamy z Magdaleną Majcher, pilotką samolotów pasażerskich, która z powodzeniem wykonuje zawód stereotypowo zdominowany przez mężczyzn. Rozmawiamy też z Olą Świstow, autorką bloga podróżniczego Pojechana, która przekonuje, że nic nie otwiera na różnorodność skuteczniej niż kontakt z innymi kulturami. Piszemy o różnych modelach związków, równej reprezentacji w serialach czy różnorodności temperamentów seksualnych. I o tym, że kanon urody to bzdura, bo przecież piękno ma wiele twarzy.

Na okładce wideo znaleźli się: modelka Alma Asuai, podróżniczka Ola Świstow, pilotka Magdalena Majcher, wokalistka Ania Ołdak oraz architekt Mateusz Zieliński. Każdy z bohaterów mówi o tym, czym się różnimy.

GLAMOUR Unicorn to projekt, jakiego na polskim rynku jeszcze nie było. Został stworzony wspólnie przez redakcję magazynu GLAMOUR i serwisu Glamour.pl, jako uzupełnienie brandu, by poruszać jeszcze więcej ważnych dla czytelników tematów. Takich, o których inni nie mają odwagi pisać. Dlaczego Unicorn? Bo od lat Glamour wspiera wyjątkowość i niepowtarzalność. GLAMOUR Unicorn można czytać, oglądać i słuchać tylko na telefonach, jest w stu procentach mobilny. To magazyn zróżnicowany w formie, gdzie obok tekstów można znaleźć materiały wideo (w tym video commerce) i podcasty.

Pierwsze wydanie było poświęcone samoakceptacji, drugie – równości – wszystkie dotychczasowe numery GLAMOUR Unicorn można znaleźć na stronie Glamour.pl. W numerze o samoakceptacji pojawiły się materiały o dysmorfofobii czy zaburzeniach odżywiania, o tym, że droga do pełnej akceptacji wiedzie przez siostrzeństwo, o ruchu body neutral, który wypiera body positive czy wywiad z modelką Osi Ugonogh, która opowiada o swojej drodze do samoakceptacji. Z kolei numer poświęcony równości to rozmowy z m.in. terapeutką Moniką Perdjon o tym, że równość zaczyna się w domu, Michałem Pirógiem o odpowiedzialności osób publicznych we wspieraniu mniejszości i Nataszą Parzymies, autorką serialu LGBT „Kontrola”, którym zachwyciła się publiczność z całego świata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejne numery GLAMOUR Unicorn będą ukazywać co dwa miesiące. Wszystko za sprawą ogromnego sukcesu projektu i zainteresowania branży oraz społeczności GLAMOUR, które sprawiło że z wstępnie planowanego cyklu kwartalnego Unicorn staje się dwumiesięcznikiem. Czytelnicy i czytelniczki docenili go za wsparcie w ważnych kwestiach, za odważny głos i poruszanie trudnych tematów w mądry i nieosądzający sposób.

Dotychczasowe wydania GLAMOUR Unicorn powstały we współpracy z takimi markami jak Converse, NYX, Philip Morris i Reserved.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Trzecie wydanie GLAMOUR Unicorn jest dostępne jest pod adresem https://unicorn.glamour.pl/.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się