TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Burger King udowadnia, że Whopper jest naturalny – marka umieściła wykaz składników na opakowaniu burgera

Burger King udowadnia, że Whopper jest naturalny – marka umieściła wykaz składników na opakowaniu burgera
Burger King postanowił podkreślić fakt, że jego kultowy burger Whopper nie zawiera żadnych sztucznych barwników ani konserwantów – marka umieściła bowiem na opakowaniach produktu listę składników.
O autorze
1 min czytania 2020-09-21

Marka Burger King już niejednokrotnie starała się udowodnić, że oferowany przez nią kultowy już burger – Whopper – nie zawiera konserwantów, ani też sztucznych barwników. Wystarczy wspomnieć chociażby niedawną, nieco odpychającą reklamę brandu, w której zaprezentowany został… pleśniejący burger

Teraz marka ponownie postanowiła podkreślić naturalność Whoppera, poprzez umieszczenie na jego opakowaniach listy składników. 

W ten sposób możemy dowiedzieć się, że kultowy burger marki składa się z wołowiny, pomidora, sałaty, majonezu, keczupu, pikli, cebuli i bułki z sezamem. Na opakowaniu umieszczono również informację o tym, że w Whopperze nie znajdziemy żadnych sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednocześnie, jak przyznali przedstawiciele Burger Kinga, 85% stałego menu marki w USA jest już wolne od wszelkiego rodzaju barwników, aromatów i konserwantów. Celem zaś jest osiągnięcie 100% do początku 2021 roku. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W połowie lipca br. Burger King ogłosił wprowadzenie do kilku swoich amerykańskich restauracji „ekowhoppera” – czyli specjalną wersję kultowego burgera składającego się z mięsa bydła, które było karmione trawą cytrynową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią pod hasłem „Welcome to the impatient”. W jej ramach powstała seria wymownych, acz humorystycznych plakatów, które promują ponowne otwarcie lokali popularnej sieci fast foodowej.

PS3

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.