Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na Amazon

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na Amazon

Polska firma odzieżowa TOVA, przygotowała wraz z Magdaleną Kanoniak „Radzką”, vlogerką i ekspertką mody, wspólną kolekcję jesień/zima 2020. Nowością jest kolejny kanał dystrybucji – ubrania marki są po raz pierwszy dostępne w sprzedaży w serwisie Amazon.

19 września miała miejsce premiera najnowszej kolekcji TOVA przygotowana we współpracy z Radzką, znaną vlogerką, która na co dzień doradza swoim obserwatorkom w kwestii mody i stylu. Z tej okazji polska marka postanowiła rozpocząć sprzedaż na Amazon, aby dotrzeć do tysięcy nowych klientek na całym świecie. O tworzeniu wspólnej kolekcji i współpracy z Amazon, Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka TOVA oraz Radzka opowiadają w najnowszym filmie na kanale Amazon PL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

TOVA i Radzka – modowy duet

TOVA to w 100% marka „made in Poland”. Wszystkie wzory powstają od początku do końca w Końskich, w województwie świętokrzyskim. Za cały proces odpowiada Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka TOVY, która stworzyła markę ponad 8 lat temu i dziś zatrudnia kilkadziesiąt osób, m.in. technologów, pracowników w szwalni czy obsłudze klienta. Współpraca z Radzką rozpoczęła się 4 lata temu i od tego czasu, co jakiś czas łączą wspólnie siły, tworząc niezwykłe kolekcje – tak było i tym razem. 

Basic na jesień 

Najnowsza kolekcja TOVAxRadzka, którą będzie można kupić na Amazon, to ukłon w stronę klasyki i minimalizmu. Celem projektantek było przygotowanie takich ubrań, które w zestawieniu z innymi modelami marki stworzą swoistą kolekcję kapsułową, zaś klientki będą mogły łączyć poszczególne elementy w różnych wariantach. 

W nowej kolekcji znalazło się sporo propozycji na sezon jesienno-zimowy. Nie zabrakło także puchowych kurtek, płaszczy w klasycznych krojach oraz ramoneski wykonanej z wegańskiej skóry. Miłośniczki minimalistycznych rozwiązań nie będą zawiedzone – do sprzedaży trafiły dobrej jakości t-shirty oraz spodnie jeansowe. Wszystkie modele z najnowszej kolekcji są już dostępne na Amazon i można je zamawiać nie tylko w Polsce, ale także i zagranicą.

Marka modowa na Amazon 

Jak przyznaje Katarzyna Janecka, Amazon daje jej szansę na dotarcie do nowych klientów zagranicznych i to za sprawą zaufanego partnera. Właścicielka marki ceni sobie serwis za liczne rozwiązania, które ułatwiają sprzedaż i obsługę zagranicznego klienta. 

– Amazon to dla nas nowość, ale dzięki dużemu wsparciu ze strony serwisu możemy swobodnie zająć się sprzedażą i promocją naszych produktów. Na każdym etapie rejestracji firmy i wdrożenia marki mogę liczyć na opiekę specjalistów – mówi Katarzyna Janecka, właścicielka oraz projektantka marki TOVA.  

TOVA nie ukrywa, że Amazon stał się dla nich idealnym rozwiązaniem w sprzedaży na zagranicznych rynkach. Marka prowadzi własny sklep internetowy, jednak obsługa, wysyłki i zwroty stają się o wiele łatwiejsze dzięki rozwiązaniom, które oferuje im serwis Amazon.  

– Amazon to świetne rozwiązanie dla twórców i marek modowych. Zdobycie kolejnych klientek to nie lada wyzwanie, szczególnie na nowych rynkach. Obsługa zagranicznych wysyłek również może sprawić problem wielu firmom odzieżowym, a Amazon daje tym twórcom gotowe narzędzia, aby to rozwiązać – i to jest super – potwierdza Radzka, która od wielu lat obserwuje branżę modową.

Opcją, która szczególnie może zainteresować twórców z branży modowej, jest Amazon Brand Registry. Sprzedając swoje produkty online, warto zadbać o ochronę marki. Usługa Amazon daje pewność, że inny podmiot nie wykorzysta marki bez zgody twórcy i nie podszyje się pod nią, oferując nieoryginalne produkty. 

Firmy odzieżowe, które chciałyby zlecić całą logistykę związaną z obsługą wysyłek, również znajdą idealne rozwiązanie dla siebie – jest nim Fulfillment by Amazon. Sprzedawca, wybierając usługę FBA, otrzymuje pełne wsparcie Amazon w zakresie logistyki, tj. składowania, pakowania i wysyłki produktów oraz obsługi klienta. To znaczne udogodnienie i zarazem efektywne rozwiązanie, gdy marka posiada ograniczone zasoby, aby zrealizować zamówienia na większą skalę.

Amazon dokłada starań, aby sprzedawcy otrzymali jak największe wsparcie w całym procesie rejestracji i sprzedaży. Podobnie jak w przypadku firmy TOVA, sprzedawcy mogą liczyć na pomoc ze strony specjalistów, którzy doradzą i zaproponują odpowiednie rozwiązania. 

– Amazon od dawna wspiera branżę modową w rozwijaniu swojego biznesu i wejściu na rynki zagraniczne dzięki sprzedaży online. Wiele marek fashion, nie tylko polskich, ale na całym świecie, z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje na Amazon. Dążymy do tego, aby stworzyć im idealne warunki do prezentacji produktów i obsługi klienta na jak najwyższym poziomie. Warto podkreślić, że to właśnie w Polsce, w Sosnowcu, znajduje się największe centrum logistyczne przechowujące wyłącznie ubrania i buty. Nazywamy je największą szafą w Europie – mówi Marian Sepesi, dyrektor regionalny Amazon ds. operacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij