Szeptszum – nowa, ekologiczna i odpowiedzialna inicjatywa na rynku marketingowym w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmienimy Świat

dołącz do akcji

Szeptszum – nowa, ekologiczna i odpowiedzialna inicjatywa na rynku marketingowym w Polsce

Na rynek wchodzi nowy kolektyw, który jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w świecie. Szeptszum to pierwsza w Polsce inicjatywa green marketingu.

Za tym ewolucyjnym podejściem stoją trzy dziewczyny: Martyna Zastawna, propagatorka idei zero waste, ekspertka ds. CSRu, a także założycielka głośnego start upu WoshWosh, Ada Gruszka, fotografka doceniana przez Vogue.it i Vogue Polska, działająca na rynku polskim i zagranicznym oraz Anna Domin, ekspertka w zakresie łączenia wszystkich aspektów komunikacyjnych, związana z rynkiem marketingowym od ponad 15 lat.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem agencji jest wdrażanie w firmach i organizacjach programów CSRowych oraz działań marketingowych w oparciu o transparentność oraz ruch zero waste. Niewątpliwie będzie to trend na nadchodzące lata.

– Społeczna odpowiedzialność biznesu to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają nie tylko aspekty dotyczące ochrony środowiska, ale również interesy społeczności czy relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami. To proces wielowymiarowy, nieprzerwany odbywający się na wielu płaszczyznach funkcjonowania organizacji, którego najważniejszym i ostatnim etapem jest podjęcie odpowiednich działań, rozliczenie z ich wyników i wyciągnięcie odpowiednich konsekwencji z wykonanej pracy, czy działań. Tu nie chodzi o to, aby chwalić się tym co zostało zrobione, ale umieć również pokazać obszary, które można zrobić lepiej. W Szeptszum chcemy wspierać firmy zakresie budowania marki w zgodzie z zasadami CSR, ale przede wszystkim generować szepty, które otworzą organizacje na nowe możliwości i pozwolą tworzyć biznesy opierające się na ciągłym rozwoju i dostosowywaniu się do zmieniającego świata – mówi Anna Domin, współautorka projektu.

Ada, Martyna i Anna współpracowały z takimi klientami jak: Ikea, Carrefour, Elementy czy eobuwie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij