eobuwie.pl rusza z nową kampanią wizerunkową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eobuwie.pl rusza z nową kampanią wizerunkową

Marka eobuwie.pl z przytupem zapowiada nowy sezon. Stawia na sprawdzone brandy, modne fasony i wyraziste kolory. Właśnie wystartowała jesienna kampania wizerunkowa, na którą składa się oficjalny spot telewizyjny oraz billboardy i citylighty.

Kampanię zobaczą także mieszkańcy rynków zagranicznych: Węgier, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Litwy, Grecji i po raz pierwszy Chorwacji. Dodatkowo, by wzmocnić przekaz telewizyjny, kampania emitowana będzie na Youtube, odpowiednio skorelowana czasowo ze spotami telewizyjnymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główna idea kampanii nawiązuje do niezwykle szerokiej oferty, jaką marka przygotowała dla klientów - to ponad 80 tys. produktów od ponad 500 marek, w tym topowe brandy własne na wyłączność, m.in.: Eva Longoria, Eva Minge czy Rage Age. To odpowiedź na każde potrzeby zakupowe dotyczące butów.

– Najnowszym spotem chcemy pokazać, że eobuwie.pl daje klientom ogromny wachlarz marek, fasonów, kolorów – a wybór należy do nich. Tak jak nietuzinkowi bohaterowie naszej historii, gdziekolwiek są, mogą kupować nasze produkty, a my szybko i bezpiecznie je dostarczymy. Możliwość wyrażenia siebie, swojego indywidualizm za pomocą najmodniejszych stylizacji – to clou całej historii. Obraz ten przywołuje także aktywny styl życia, dynamikę wielkich miast, słowem wszystko za czym zdążyliśmy już mocno zatęsknić – mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.

W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane będą 30-sto i 15-sto sekundowe spoty. billboardy sponsorskie oraz kampania prasowa w tytułach lifestylowych. Od strony kreatywnej za całość odpowiada agencja 23 Heroes, która kontynuuje dobrze przyjęty koncept #zawszewtwoimstylu, produkcję zrealizowało Sputnik Studio.

Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na eobuwie.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij