Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

W Szwecji pojawił się nietypowy mural, który ożywa i zwraca uwagę na ważny problem

W Szwecji pojawił się nietypowy mural, który ożywa i zwraca uwagę na ważny problem
Autorem niekonwencjonalnego, trójwymiarowego muralu jest holenderski artysta Leon Keer. Po zeskanowaniu za pomocą specjalnej aplikacji, malowidło ożywa.
O autorze
1 min czytania 2020-09-24

Mural zatytułowany „Shattering” pojawił się w szwedzkim mieście Helsingborg. Przedstawia on stos filiżanek herbaty, które wyglądają jakby zaraz miały spaść z półki, jedna po drugiej. Co ciekawe, na każdej z nich znalazły się rysunki, obrazujące problemy, z jakimi aktualnie zmaga się nasza planeta – jeden z malunków przedstawia na przykład topniejące lodowce, inny zaś wyciek ropy.  

Za pomocą niekonwencjonalnego muralu artysta chciał zwrócić uwagę na kruchość ludzkiego życia, a także na to, jak niektóre nasze, z pozoru błahe wybory oraz decyzje mogą mieć naprawdę poważne konsekwencje dla planety. 

Co ciekawe, mural „Shattering” nie tylko charakteryzuje się tym, że jest trójwymiarowy, ale również cechuje go swego rodzaju interaktywność. Gdy bowiem zeskanuje się mural za pomocą odpowiedniej aplikacji, filiżanki z malowidła zaczynają wypadać z półki i pękać. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Na początku kwietnia br. na facebookowym profilu miasta Łódź pojawiło się humorystyczne wideo zatytułowane „Jak przetrwać w czasie kwarantanny?”. Bohaterami filmu są murale, które na potrzeby produkcji ożyły.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. Był on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.

PS3

Marka Philip Morris postanowiła uczcić wprowadzenie na rynek pierwszych w swoim portfolio urządzeń bez dymu IQOS, w związku z czym stworzyła niezwykły mural, symbolizujący przyszłość, w której firma oferuje rozwiązania nie wpływające negatywnie na środowisko.

PS4

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.