Lidl i Mars łączą siły w trosce o zwierzęta

Lidl i Mars łączą siły w trosce o zwierzęta

Już 4 października br. będziemy obchodzić Światowy Dzień Zwierząt. Z tej okazji marka Lidl połączyła siły z firmą Mars i zorganizowała akcję, w ramach której przekaże 10 ton karmy do 15 schronisk prowadzonych przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce.

Zwierzęta towarzyszą ludziom od tysięcy lat, a ich los często leży w naszych rękach. Światowy Dzień Zwierząt, który obchodzimy 4 października, jest idealną okazją do przypomnienia, że zwierzęta to również istoty żywe i zasługują na godne traktowanie. To przede wszystkim czas pomocy tym, którzy najbardziej jej potrzebują.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlatego Lidl Polska i Mars łączą siły, by wspólnie wesprzeć zaufane schroniska dla zwierząt. Dzięki inicjatywie, zostanie przekazanych łącznie 10 ton karmy dla 15 obiektów Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Łącznie zostanie rozdanych aż 176 000 posiłków dla potrzebujących zwierząt.

Co więcej, w czasie trwania akcji – od 28 września do 25 października – klienci, którzy kupią dowolne produkty marki Pedigree lub Whiskas w sklepach Lidl, zachowując paragon, będą mogli zagłosować na stronie konkursowezwierzaki.pl na 1 z 15 schronisk – obiekt z największą liczbą głosów otrzyma najwięcej karmy. 

PS

24 września br. w Warszawie odbędzie się nietypowa akcja zatytułowana „Win:Win”, czyli wernisaż charytatywny, podczas którego będzie można wesprzeć psiaki ze schroniska na różne sposoby.

PS2

Pod koniec lipca br. organizacja Bieg na sześć łap ruszyła z nową akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji bezdomnych psów. Tym razem czworonogi szukały nowych domów na… Tinderze.

PS3

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domów na butelkach piwa.

PS4

We wrześniu 2019 roku krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.

PS5

Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na zeszłorocznym festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu. 

PS6

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij