Lidl i Mars łączą siły w trosce o zwierzęta

Już 4 października br. będziemy obchodzić Światowy Dzień Zwierząt. Z tej okazji marka Lidl połączyła siły z firmą Mars i zorganizowała akcję, w ramach której przekaże 10 ton karmy do 15 schronisk prowadzonych przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-09-24

Zwierzęta towarzyszą ludziom od tysięcy lat, a ich los często leży w naszych rękach. Światowy Dzień Zwierząt, który obchodzimy 4 października, jest idealną okazją do przypomnienia, że zwierzęta to również istoty żywe i zasługują na godne traktowanie. To przede wszystkim czas pomocy tym, którzy najbardziej jej potrzebują.

Dlatego Lidl Polska i Mars łączą siły, by wspólnie wesprzeć zaufane schroniska dla zwierząt. Dzięki inicjatywie, zostanie przekazanych łącznie 10 ton karmy dla 15 obiektów Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Łącznie zostanie rozdanych aż 176 000 posiłków dla potrzebujących zwierząt.

Co więcej, w czasie trwania akcji – od 28 września do 25 października – klienci, którzy kupią dowolne produkty marki Pedigree lub Whiskas w sklepach Lidl, zachowując paragon, będą mogli zagłosować na stronie konkursowezwierzaki.pl na 1 z 15 schronisk – obiekt z największą liczbą głosów otrzyma najwięcej karmy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

24 września br. w Warszawie odbędzie się nietypowa akcja zatytułowana „Win:Win”, czyli wernisaż charytatywny, podczas którego będzie można wesprzeć psiaki ze schroniska na różne sposoby.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec lipca br. organizacja Bieg na sześć łap ruszyła z nową akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji bezdomnych psów. Tym razem czworonogi szukały nowych domów na… Tinderze.

PS3

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domów na butelkach piwa.

PS4

We wrześniu 2019 roku krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.

PS5

Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na zeszłorocznym festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu. 

PS6

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.