Proekologiczny projekt „Pan Karp zarybia Wisłę” wystartował po raz szósty

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Proekologiczny projekt „Pan Karp zarybia Wisłę” wystartował po raz szósty

Chemiczna spółka z Grupy ORLEN wraz z Towarzystwem Promocji Ryb ponownie organizuje akcję „Pan Karp zarybia Wisłę”. Podobnie jak w latach poprzednich, tak i w tym roku, jednym z elementów projektu jest konkurs dla dzieci z przedszkoli i szkół podstawowych.

Zadaniem konkursowym w kategorii zespołowej jest stworzenie prezentacji przedstawiającej walory przyrodnicze Wisły, natomiast w kategorii indywidulanej, wykonanie fotografii o tej samej tematyce. Zgłoszenia są przyjmowane w jednej z trzech kategorii wiekowych: 4-6 lat, 7-9 lat oraz 10-12 lat. Konkurs potrwa do 8 października 2020 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prace konkursowe oceni specjalne jury, które wyłoni po trzech laureatów w każdej kategorii wiekowej. Na zwycięzców czekają cenne nagrody. Dla szkół i przedszkoli organizatorzy przewidzieli gratyfikacje finansowe w wysokości od 1 do 3 tys. zł. W kategorii indywidulanej do wygrania są nagrody rzeczowe, a ich wartość wynosi od 100 – 500 zł. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 16 października br. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas wyjątkowej wystawy, która odbędzie się w siedzibie ANWILU.

W poprzednich pięciu edycjach konkursu, dodatkową nagrodą dla laureatów był udział we wspólnej akcji zarybiania królowej polskich rzek. W tym roku, ze względu na ograniczenia związane z pandemią, zarybianie odbędzie się bez zaangażowania najmłodszych. Już 23 października do Wisły trafi niemal 150 tysięcy młodych sumów.

Stałym elementem strategii ANWIL S.A. jest troska o środowisko, zakładająca m.in. ochronę zasobów naturalnych oraz krzewienie edukacji ekologicznej. Dlatego spółka angażuje się w akcje wspierające rozwój i ochronę środowiska naturalnego, w tym dbałość o jakość wód w województwie kujawsko- pomorskim. Akcja „Pan Karp zarybia Wisłę” zainicjowana została przez Towarzystwo Promocji Ryb przy wsparciu ANWIL S.A. w 2015 r. Jej celem jest podniesienie poziomu wiedzy uczniów na temat znaczenia ryb dla ekosystemu oraz popularyzacja ichtiologii. W 2019 roku program „Pan Karp zarybia Wisłę” został doceniony m.in. przez Ministerstwo Rozwoju, które umieściło go na liście 30 najwartościowszych projektów ekologicznych ostatniego 30-lecia, a w tym roku znalazł się na liście inicjatyw podejmowanych w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Rozwoju.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij