Pomyśl zanim powiesz: Modelki plus size zwracają uwagę na problem braku akceptacji i zachęcają do szacunku wobec innych

Pomyśl zanim powiesz: Modelki plus size zwracają uwagę na problem braku akceptacji i zachęcają do szacunku wobec innych

„Pomyśl zanim powiesz” to nowa kampania w duchu body positive, której bohaterkami są modelki plus size. Projekt ma na celu zwrócenie uwagi na to, by nasze wypowiedzi były bardziej przemyślane, spełniały określony cel i nikogo nie krzywdziły.

Pomysłodawczynią kampanii „Pomyśl zanim powiesz” jest Sara Czarna, założycielka agencji modelingowej ONMOVE. Jak sama przyznała, projekt powstał poprzez obserwacje obecnej sytuacji w social mediach oraz życiu codziennym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Widziałam wiele kampanii, w których mówi się o szacunku i miłości, ale zabrakło mi w nich jednego, bardzo ważnego założenia. Możesz kochać, możesz szanować, możesz mieć dobre intencje. Ale jeżeli czyny nie są dobrze przemyślane, z tych intencji nie wynika nic. Tak samo jest ze słowami. Jeśli nie określi się co i po co tak naprawdę chce się powiedzieć, czasami mówi się tylko po to aby usłyszeć swój głos. na co dzień moim głównym pytaniem do ludzi jest: „Jaki był cel Twojej wypowiedzi?” – pojawia się ono najczęściej przy niepotrzebnych wg mnie komentarzach typu: „oj za bardzo schudłaś; chyba Ci się przytyło; nie pasuje Ci ta bluzka, kolor włosów, oczu, rzęsy...” – mówi Sara Czarna. 

Bohaterkami kampanii są modelki plus size zrzeszone w agencji ONMOVE, które wystąpiły w spocie stworzonym w ramach kampanii. Każda z nich jest indywidualna, posiada inny typ budowy, jest wyjątkowa na swój własny sposób – jednocześnie dziewczyny, poprzez promowanie różnorodności i łamanie krzywdzących stereotypów dotyczących ideału kobiecego ciała, zachęcają do akceptacji i szacunku wobec innych. 

PS

W połowie sierpnia br. polski ruch społeczny Ciałopozytyw ruszył z akcją pod hasłem „It's not about hair”. W jej ramach powstał spot, który ma na celu przełamanie stereotypów na temat kobiecego owłosienia.

PS2

Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.

PS3

W marcu br. marka Tena zaprezentowała swoją nową kampanię reklamową pod hasłem „Ageless”, za pomocą której chce zmienić stereotypowe postrzeganie ciał starszych kobiet, a także ich podejścia do seksualności. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij