First Public Relations współpracuje z marką Xiaomi od czerwca 2017 roku. Początkowo na zasadzie projektowej, następnie stałej współpracy. First Public Relations to pierwsza agencja PR w Polsce, która wspiera Xiaomi od niemal początku działań na tym rynku. Szefem zespołu zajmującego się dbaniem o wizerunek Xiaomi jest Damian Grabiński, account director w First Public Relations, który pracuje z marką od początku współpracy. Agencja odpowiada m.in. za media relations całego portfolio produktowego Xiaomi (smartfony, urządzenia AIoT i lifestyle oraz pojazdy elektryczne).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024