Leo Burnett Warszawa z nową kampanią Zdrapek LOTTO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leo Burnett Warszawa z nową kampanią Zdrapek LOTTO

Już 1 października rusza kampania Zdrapek, którą Leo Burnett przygotował dla Totalizatora Sportowego. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz szeroko zakrojone działania w socialu.

Zdrapki to jeden z flagowych produktów Totalizatora Sportowego. Leo Burnett na potrzeby utrzymanej w charakterze zabawy i beztroski kampanii stworzyło postać MC Drapaka, który rapując wprowadzać będzie odbiorcę w świat kolejnych debiutów Zdrapek. Kampania oraz towarzyszący jej utwór „Draaap” udowadnia, że o benefitach produktu mówić można nie tylko w sposób ciekawy, ale nawet śpiewający. Spot video towarzyszący kampanii utrzymany jest całkowicie w stylistyce rapowej – nie zabraknie MC, pięknych tancerek, niesamowitych samochodów oraz „wypasionej” scenografii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Leo Burnett przygotowało kampanię, która obecna będzie we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to zarówno spot telewizyjny, nośniki outdoorowe, spoty radiowe jak i wyróżnialna kampania POS w punktach sprzedaży. Na potrzeby kampanii online Leo Burnett przygotowało m.in. dedykowane materiały video, materiały display oraz różnorodne materiały przeznaczone do wykorzystania w social mediach.

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która od 2018 roku odpowiada za obsługę Totalizatora Sportowego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij