MarCom Skills Seminar: szerokie spojrzenie na proces edukacji w sektorze komunikacji marketingowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MarCom Skills Seminar: szerokie spojrzenie  na proces edukacji w sektorze komunikacji marketingowej

15 października br., w godz. 13:00 – 16:30 odbędzie się MarCom Skills Seminar – kolejne wydarzenie Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej poświęcone rozwojowi kompetencji w branży marketingu i komunikacji.

Podczas wirtualnego spotkania Rada Sektorowa, poprzez dialog z ekspertami z różnych środowisk, chce zwrócić uwagę na ważne zagadnienia, m.in.: jakie kompetencje w branży są obecnie kluczowe; instrumenty wsparcia dla uczestników branży, pokolenie silver contra młodzi – dobre praktyki z rynku; prognoza zawodów przyszłości czy też współpraca biznesu i uczelni. Udział w spotkaniu jest bezpłatny – wystarczy zarejestrować się na stronie radasektorowa-komunikacja.pl/marcom-skills-seminar/.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komunikacja marketingowa to branża, która szybko ewoluuje – główny wpływ ma na to stale przyśpieszająca digitalizacja świata. Pandemia wywołana przez COVID-19 również wiele zmieniła w tym obszarze, weryfikując choćby wartości komunikowane do tej pory przez firmy i marki, ale także umiejętności specjalistów w tej dziedzinie. 

To kompetencje właśnie są dziś kluczowe przy konstruowaniu właściwej strategii dla marek. Pytanie, czy młodzi wchodzący na rynek pracy w sektorze komunikacji marketingowej mają odpowiednie kwalifikacje i potrafią odnaleźć się we współczesnych realiach branży? 

O tym i nie tylko o tym będą rozmawiać goście wydarzenia: eksperci z branży oraz członkowie Rady Sektorowej:

  • Dr Anna Dolot, trener biznesu, adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Ekspert HR w Grupie ATERIMA, wykładowca KSB UEK,
  • Agata Kaczmarska, chief people officer w Dentsu Aegis Network Polska, członek Rady Sektorowej,
  • Grzegorz Krzemień, prezes Zarządu w GoldenSubmarine, członek Rady Sektorowej,
  • Anna Malinowska, kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju w Ringier Axel Springer Polska, członek Rady Sektorowej,
  • Ewa Duda-Maciejewska, współzałożycielka Good Company, członek Rady Sektorowej,
  • Zbigniew Brzeziński, specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy w Radzie Sektorowej, 
  • Urszula Lisiecka, people & PR director, DDB Warszawa,
  • Dawid Łasiński, nauczyciel, pasjonat nowoczesnych technologii, edukacji, mediów społecznościowych,
  • Radek Ratajczak, CEO, Shopa Design & Strategy,
  • Łukasz Bis, prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Lider Grupy Roboczej ds. Badań w Radzie Sektorowej,
  • Ewa Opach, wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej,
  • Magdalena Tyszkiewicz, specjalista ds. Badań w Radzie Sektorowej,
  • Marcin Olkowicz, przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Patronami medialnymi wydarzenia są: NowyMarketing, HR Business Partner, RocketJobs, Perspektywy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij