Lidl Polska po raz 2. głównym partnerem Targów BIOEXPO Warsaw

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lidl Polska po raz 2. głównym partnerem Targów BIOEXPO Warsaw

Targi BIOEXPO Warsaw to jedyne wydarzenie w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej całkowicie dedykowane branży ekologicznej. Lidl Polska jako lider kategorii BIO w Polsce, w tym roku ponownie jest głównym partnerem wydarzenia.

W Lidlu najważniejsza jest jakość, niska cena oraz zrównoważony sposób produkcji. Sieć każdego dnia proponuje klientom ponad 100 produktów ekologicznych, a oferta ta jest nieustannie rozszerzana. Targi żywności ekologicznej to idealna okazja do rozmów z potencjalnymi kontrahentami, ale także pomiędzy producentami a kupcami, właścicielami sklepów specjalistycznych oraz hurtowni spożywczych i wielobranżowych. W 2019 r. Lidl Polska po raz pierwszy wziął udział w targach, będąc jednocześnie ich głównym partnerem. W trakcie wydarzenia przeprowadzono ponad 100 spotkań, z których część zaowocowała współpracą lub jej planami na kolejne lata. Z powodzeniem nawiązano relacje biznesowe w takich obszarach jak np. konfitury, przetwory warzywne, owoce, kwiaty czy świeże mięso. Obecność Lidl Polska na targach zaowocowała także nawiązaniem dialogu z hodowcami bydła BIO i drobiu BIO, z którymi sieć obecnie prowadzi rozmowy pod katem finalizacji transakcji trójstronnej na linii rolnik, ubojnia, Lidl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

BIOEXPO Warsaw to również przestrzeń do prezentacji nowości oraz rozmowy o trendach na rynku żywności i produktów ekologicznych. Dzięki udziałowi szerokiego grona wystawców, każdy z uczestników ma okazję do nawiązywania relacji biznesowych w ramach rynku krajowego, jak i  rozwijania oraz zwiększania eksportu produktów. 

Nieodłączną częścią wydarzenia jest Kongres BIOEXPO, charakteryzujący się obszernym programem konferencji, seminariów i warsztatów, które stanowią szansę na podjęcie dyskusji o aktualnej kondycji branży i perspektywach jej rozwoju. Podczas BIOEXPO Warsaw w ramach programu Hosted Buyers w wydarzeniu biorą udział także kupcy z zagranicy zainteresowani importem żywności i produktów ekologicznych do swoich krajów. W gronie wystawców znajdą się przedstawiciele sektorów: żywności i napojów, rolnictwa ekologicznego, kosmetyków oraz środków czystości, maszyn produkcyjnych, opakowań i naczyń do serwowania, sprzętu gospodarstwa domowego, produktów dla zwierząt domowych, a także start’upy oraz instytucje wspierające jak i okołobiznesowe (m.in.: jednostki certyfikujące). 

W zbliżających się Targach BIOEXPO WARSAW udział zgłosiło 250 wystawców.  Stoisko Lidl Polska zajmie 330 mkw, a w trakcie 3 dni targów, sieć będzie odbywać spotkania z potencjalnym kontrahentami. Organizatorzy zapewnią uczestnikom największe, możliwe bezpieczeństwo – każdy z uczestników otrzyma bezpłatnie maski medyczne, przy wejściu zostaną zainstalowane kabiny dezynfekujące, na terenie targów pojawią się dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, a sama konstrukcja hali zapewnia szerokie ciągi komunikacyjne.

Targi odbędą się 8-10 października 2020 w Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie. W tegorocznej edycji Lidl Polska również będzie głównym partnerem targów. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa sanitarnego i wytycznymi GIS.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij