Jak mierzyć efektywność komunikacji cyfrowej? Premiera Leksykonu IAB Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak mierzyć efektywność komunikacji cyfrowej? Premiera Leksykonu IAB Polska

Najnowsza publikacja IAB Polska z jednej strony systematyzuje zagadnienia związanie z pomiarem efektywności komunikacji online, a z drugiej pełni rolę słownika zawierającego kluczowe pojęcia z obszarów pomiaru marketingu i reklamy.

Premiera Leksykonu będzie miała miejsce w trakcie panelu eksperckiego, który odbędzie się 14 października o godzinie 10:00 na stronie IAB Polska na Facebooku. Zaproszeni eksperci, którzy współtworzyli publikację, będą dyskutować na temat dynamiki rozwoju rynku reklamy cyfrowej w kontekście jego analizy. 

Na pierwszą część Leksykonu składają się artykuły eksperckie, które analizują kluczowe kierunki komunikacji cyfrowej: budowanie świadomości marki, wizerunku i zaangażowania oraz efektywności podejmowanych działań. Część słownikowa zawiera pełen zbiór najważniejszych pojęć i określeń dotyczących branży marketingowej. Czytelnicy Leksykonu dowiedzą się między innymi, jakie są definicje i funkcje wskaźników pomiaru, zapoznają się z zagadnieniami związanymi z modelami rozliczeniowymi czy pojęciami badawczymi w kontekście efektywności komunikacji online. Oprócz powyższych dwóch części w publikacji znajdują się również studia przypadków, które stanowią najlepszy przykład tego, jak z sukcesem przekuć teorię w praktykę. 

– Niniejsze opracowanie kierujemy do wszystkich osób związanych z branżą marketingu online zarówno po stronie reklamodawców, jak i usługodawców. Będzie ono przydatne ekspertom, którzy chcą odwołać się do oficjalnych branżowych definicji, jak i osobom rozwijającym swoje kompetencje w zakresie marketingu - Leksykon zawiera szereg haseł objętych szkoleniem DIMAQ. To niezwykłe źródło wiedzy dla wszystkich tych, którzy zamierzają zgłębiać tajniki pomiaru efektywności projektów wykorzystujących komunikację cyfrową – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Leksykon składa się z: 

  • omówienia trzech kluczowych obszarów dotyczących efektywności komunikacji cyfrowej w podziale na działania skupiające się na budowaniu znajomości marki, tworzeniu wizerunku i wzbudzania zaangażowania oraz efektywności. Każdy z rozdziałów zawiera omówienie typowych działań online, które są podejmowane w ramach postawionych celów kampanii, w następnej kolejności przedstawiono zagadnienia związane z ich pomiarem,
  • studiów przypadku, które prezentują, jak w praktyce można mierzyć efektywność działań reklamowych online,
  • słowniczka, który wyjaśnia co oznaczają poszczególne terminy związane z marketingiem online. W tej części nie skupiono się wyłącznie na pomiarze efektywności, ale także na hasłach, które są ważne dla zrozumienia mechanizmów działań reklamowych w internecie. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij