Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wilkinson Sword wprowadza swoje pierwsze jednorazowe maszynki do golenia bardziej przyjazne środowisku

Wraz z premierą nowych maszynek Xtreme 3 Eco Green brytyjska marka stawia przełomowy krok w kierunku bardziej ekologicznego golenia. Rączka, wykonana jest w 95% z tworzywa pochodzącego z odzysku, a do produkcji tekturowego opakowania, które nadaje się do recyklingu, w 90% została użyta makulatura.
O autorze
1 min czytania 2020-10-12

Wszyscy wiemy, jak ważna jest troska o przyszłość naszej planety. Rosnąca świadomość ekologiczna sprawiła, że coraz więcej konsumentów przy podejmowaniu decyzji zakupowych zastanawia się nad ich wpływem na środowisko. Jednym z najczęściej podejmowanych kroków jest rezygnacja lub ograniczenie korzystania z produktów jednorazowego użytku, które często wykonane są z plastiku. To sprawia, że dla wielu osób jednorazowy oznacza nieekologiczny.

Wilkinson Sword swoim nowym podejściem udowadnia, że można inaczej i podpowiada jak drobnymi, codziennymi gestami możemy zadbać o przyszłość naszej planety. Od powstania w 1772 roku marka nieustannie się zmienia, podążając za rozwojem technologii i dostosowując produkty do zmieniającego się świata. Dziś Wilkinson Sword realizuje ambitne podejście z zakresu odpowiedzialności społecznej i potwierdza gotowość do dalszych działań na rzecz bardziej odpowiedzialnego golenia, oferując swoją pierwszą jednorazową maszynkę bardziej przyjazną środowisku.

Rączka nowej maszynki Xtreme 3 Eco Green jest wykonana w 95% z plastiku, pochodzącego z recyklingu, a do produkcji opakowania użyto w 90% makulatury, która po wrzuceniu do pojemnika na papier podlega ponownemu przetworzeniu. Co więcej, posiada ono certyfikat FSC, który świadczy o zrównoważonej produkcji mającej na uwadze żywotność lasów oraz zachowanie ich bogactw biologicznych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wilkinson Sword podkreśla w swojej kampanii, która wystartuje już w październiku, że drobne, codzienne gesty, jak zakręcanie wody przy goleniu czy segregowanie śmieci mają ogromny wpływ na środowisko, w którym żyjemy. A my mamy realną moc zmian, którą warto wykorzystać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing