TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Gotujesz? Gotuj z Hortex – ruszyła nowa kampania marki z Mateuszem Gesslerem

Ruszyła kolejna odsłona kampanii marki Hortex z udziałem Mateusza Gesslera. Za realizację odpowiada agencja Opus B.
O autorze
0 min czytania 2020-10-12

Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Lidera rynku wspiera znany szef kuchni Mateusz Gessler. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.

– Świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone – to główna myśl tej kampanii. Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania – mówi Agata Bonikowska, marketing director / Frozen Division.

Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.

Kampanię obejmującą spoty TV, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała Agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj