Gotujesz? Gotuj z Hortex – ruszyła nowa kampania marki z Mateuszem Gesslerem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gotujesz? Gotuj z Hortex – ruszyła nowa kampania marki z Mateuszem Gesslerem

Ruszyła kolejna odsłona kampanii marki Hortex z udziałem Mateusza Gesslera. Za realizację odpowiada agencja Opus B.

Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Lidera rynku wspiera znany szef kuchni Mateusz Gessler. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone – to główna myśl tej kampanii. Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania – mówi Agata Bonikowska, marketing director / Frozen Division.

Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.

Kampanię obejmującą spoty TV, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała Agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij