TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pełna psiaków kampania zachęca do głosowania w wyborach prezydenckich na „miłośnika czworonogów”

Pełna psiaków kampania zachęca do głosowania w wyborach prezydenckich na „miłośnika czworonogów”
Kampania frekwencyjna przed wyborami prezydenckimi w USA idzie pełną parą i coraz więcej marek, a także organizacji angażuje się w nią – teraz spot o tematyce wyborczej stworzyła grupa „Miłośnicy psów dla Joe”, która wprost zachęca do głosowania na Joe Bidena, wielbiciela czworonogów.
O autorze
1 min czytania 2020-10-13

Do tej pory większość byłych prezydentów USA posiadało psy – od Ronalda Reagana, przez George’a Busha, aż po Baracka Obamę. Kilkusetletnią tradycję przerwał Donald Trump, który wręcz zakpił z pomysłu trzymania w Białym Domu czworonoga. Teraz fakt ten postanowiła wykorzystać przeciwko politykowi grupa zatytułowana „Miłośnicy psów dla Joe”.

Organizacja stworzyła krótki spot, w którym pojawili się byli prezydenci Stanów Zjednoczonych wraz ze swoimi pupilami. Tuż po zdjęciu Baracka Obamy z jego czworonogiem umieszczono krótki filmik, na którym Donald Trump wprost wyraża swoją niechęć wobec psów.

Spot wieńczy zdjęcie Joe Bidena – polityka ubiegającego się o fotel prezydencki – wraz ze swoim psem Champem, a także hasło „Wybierz swojego kandydata mądrze”. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jane Fonda postanowiła dołożyć swoje trzy grosze do profrekwencyjnej kampanii, która aktualnie trwa w Stanach Zjednoczonych – aktorka poprowadziła iście gwiazdorski trening rodem z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patagonia postanowiła zainicjować niekonwencjonalną kampanię profrekwencyjną w związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA – marka ukryła na metkach swoich ubrań dyskretny apel do klientów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Reddit, popularny serwis internetowy z ponad 430 milionami użytkowników miesięcznie, postanowił zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich – platforma wykupiła billboardy w kilku największych miastach w USA i umieściła na nich humorystyczne hasła.

Grafika główna: DogLoversForJoe, YouTube