Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Logistyka na zielonym kursie – akcja sadzenia drzew w DHL Parcel

Z okazji Międzynarodowego Dnia Drzewa w firmie DHL Parcel Polska odbyło się sadzenie drzew. W akcji uczestniczyli także członkowie zarządu spółki, a posadzone przez nich drzewa zostały nazwane na cześć trzech założycieli DHL.
O autorze
1 min czytania 2020-10-14

Proekologiczny trend w logistyce jest związany z koniecznością redukowania niekorzystnego oddziaływania procesów logistycznych na ekosystem. Systematycznie wzrasta bowiem zarówno ilość zużywanej energii, jak i emisja gazów cieplarnianych emitowanych do atmosfery. Drzewa odgrywają ogromną rolę w procesie oczyszczania powietrza, gdyż pochłaniają dwutlenek węgla oraz filtrują je z toksycznych pyłów oraz gazów.

Międzynarodowy Dzień Drzewa stał się okazją do tego, by przestrzeń przed siedzibą główną DHL Parcel Polska w Warszawie zyskała kilkadziesiąt nowych drzew. Gatunek, jaki zdecydowano się posadzić nie był przypadkowy – klony zmieniają jesienią swoje barwy na żółty i czerwony, czyli dokładnie takie jak kolory firmowe DHL. W akcji sadzenia drzew wzięli także udział członkowie zarządu DHL Parcel Polska. Trzy posadzone przez nich drzewa otrzymały imiona, każdy klon został nazwany nazwiskiem jednego z trzech założycieli DHL – Dalsey’a, Hillbloma i Lynna.

– Naszą długofalową misją jest redukcja emisji CO2 do zera do 2050 roku. To ambitny cel, dlatego konsekwentnie realizujemy go na różnych płaszczyznach. Sadzenie drzew to jedna z wielu proekologicznych inicjatyw, które podjęliśmy w ostatnim czasie. Pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta w Łodzi zorganizowali też w tym miesiącu akcję sprzątania lasu – w 3h zebrali ponad 40 worków śmieci. Wspólnie z Fundacją Ja Wisła sprzątaliśmy również brzeg Wisły, a od ponad roku na terenie naszej firmy mamy własną pasiekę, w której mieszka 250 000 pszczół – wymienia Magdalena Bugajło, dyrektor komunikacji marketingowej i PR DHL Parcel.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj