TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Logistyka na zielonym kursie – akcja sadzenia drzew w DHL Parcel

Z okazji Międzynarodowego Dnia Drzewa w firmie DHL Parcel Polska odbyło się sadzenie drzew. W akcji uczestniczyli także członkowie zarządu spółki, a posadzone przez nich drzewa zostały nazwane na cześć trzech założycieli DHL.
O autorze
1 min czytania 2020-10-14

Proekologiczny trend w logistyce jest związany z koniecznością redukowania niekorzystnego oddziaływania procesów logistycznych na ekosystem. Systematycznie wzrasta bowiem zarówno ilość zużywanej energii, jak i emisja gazów cieplarnianych emitowanych do atmosfery. Drzewa odgrywają ogromną rolę w procesie oczyszczania powietrza, gdyż pochłaniają dwutlenek węgla oraz filtrują je z toksycznych pyłów oraz gazów.

Międzynarodowy Dzień Drzewa stał się okazją do tego, by przestrzeń przed siedzibą główną DHL Parcel Polska w Warszawie zyskała kilkadziesiąt nowych drzew. Gatunek, jaki zdecydowano się posadzić nie był przypadkowy – klony zmieniają jesienią swoje barwy na żółty i czerwony, czyli dokładnie takie jak kolory firmowe DHL. W akcji sadzenia drzew wzięli także udział członkowie zarządu DHL Parcel Polska. Trzy posadzone przez nich drzewa otrzymały imiona, każdy klon został nazwany nazwiskiem jednego z trzech założycieli DHL – Dalsey’a, Hillbloma i Lynna.

– Naszą długofalową misją jest redukcja emisji CO2 do zera do 2050 roku. To ambitny cel, dlatego konsekwentnie realizujemy go na różnych płaszczyznach. Sadzenie drzew to jedna z wielu proekologicznych inicjatyw, które podjęliśmy w ostatnim czasie. Pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta w Łodzi zorganizowali też w tym miesiącu akcję sprzątania lasu – w 3h zebrali ponad 40 worków śmieci. Wspólnie z Fundacją Ja Wisła sprzątaliśmy również brzeg Wisły, a od ponad roku na terenie naszej firmy mamy własną pasiekę, w której mieszka 250 000 pszczół – wymienia Magdalena Bugajło, dyrektor komunikacji marketingowej i PR DHL Parcel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj