Ricola w nowej kampanii radiowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ricola w nowej kampanii radiowej

W zeszłym tygodniu wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Producent szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola rozpoczął kampanię na antenach ogólnopolskich i lokalnych stacji radiowych. W jej ramach zaplanowane są emisje spotów 10” na antenach stacji zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych (m.in. RMF, Zet, Tok FM, Radio Złote Przeboje, Eska, RockRadio, Antyradio, Meloradio czy Vox). Kampania będzie trwała do 31 października. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, spot na zlecenie klienta wyprodukowało studio RMF.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku przez Emila Richtericha w Szwajcarii w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 alpejskich ziół, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to pierwsza marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij