Producent szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola rozpoczął kampanię na antenach ogólnopolskich i lokalnych stacji radiowych. W jej ramach zaplanowane są emisje spotów 10” na antenach stacji zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych (m.in. RMF, Zet, Tok FM, Radio Złote Przeboje, Eska, RockRadio, Antyradio, Meloradio czy Vox). Kampania będzie trwała do 31 października. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, spot na zlecenie klienta wyprodukowało studio RMF.
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku przez Emila Richtericha w Szwajcarii w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 alpejskich ziół, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to pierwsza marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024