Lidija Vukić na czele międzynarodowego rozwoju grupy LTTM

Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki w regionie CEE. W pierwszej kolejności są to Czechy, Słowacja, Węgry oraz Bałkany. Wśród klientów lokalnych są już takie marki jak: Hasbro, Huawei, Samsung i Kaufland. Na czele międzynarodowego rozwoju grupy stanęła Lidija Vukić, członek zarządu LTTM.
O autorze
1 min czytania 2020-10-15

Lidija Vukić jest związana z TalentMedia od początku istnienia agencji (2016 rok). Była operacyjnie zaangażowana w otwarcie oddziałów TalentMedia w Bułgarii (2016) oraz w Rumunii (2019). W 2019 roku, po zakupie spółki Gamellon i utworzeniu wspólnie z LifeTube grupy LTTM, weszła w skład zarządu podmiotu. Obecnie zakres odpowiedzialności Lidiji Vukić zwiększył się o kierowanie rozwojem grupy na rynkach międzynarodowych, czyli ekspansją w regionie CEE oraz na Bałkanach.

– Rozwój działań międzynarodowych był wpisany w strategię TalentMedia, a potem grupy LTTM od początku. Biura w Bułgarii oraz Rumunii potwierdziły, że to dobry i potrzebny kierunek, a nasze eksperckie doświadczenie jest doceniane również za granicą. W Bułgarii skupiamy 80% twórców obecnych na tamtejszym rynku, tworzymy kilka kanałów marek na YouTube i prowadzimy brandowe profile na TikToku. Jesteśmy więc liderem nie tylko w Polsce, ale też w Bułgarii, a to dopiero świetny początek. Moim celem jest rozwój działań newbizowych na nowych zagranicznych rynkach. Zaczynamy od Czech, Słowacji, Węgrzech i Bałkanów, ale mogę już zapowiedzieć, że to dopiero początek. Niedługo ogłosimy otwarcie kolejnego biura w regionie CEE – komentuje Lidija Vukić, członek zarządu grupy LTTM.

W zagranicznej ofercie znajduje się pełen zakres działań grupy LTTM: budowa kanałów marek na YouTube, tworzenie programów ambasadorskich, wideomarketing 2.0 i subformat na kanale twórcy. Działania LTTM obejmują nie tylko współprace z youtuberami, ale również twórcami na Tik Toku, Instagramie i Facebooku. Zawierają tworzenie kompleksowej strategii kampanii influencer marketingowej, weryfikację oraz dobór profesjonalnych influencerów i wpisanie działań z twórcami w cele marki tak, by były możliwie najbardziej efektywne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj