Lidija Vukić na czele międzynarodowego rozwoju grupy LTTM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lidija Vukić na czele międzynarodowego rozwoju grupy LTTM

Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki w regionie CEE. W pierwszej kolejności są to Czechy, Słowacja, Węgry oraz Bałkany. Wśród klientów lokalnych są już takie marki jak: Hasbro, Huawei, Samsung i Kaufland. Na czele międzynarodowego rozwoju grupy stanęła Lidija Vukić, członek zarządu LTTM.

Lidija Vukić jest związana z TalentMedia od początku istnienia agencji (2016 rok). Była operacyjnie zaangażowana w otwarcie oddziałów TalentMedia w Bułgarii (2016) oraz w Rumunii (2019). W 2019 roku, po zakupie spółki Gamellon i utworzeniu wspólnie z LifeTube grupy LTTM, weszła w skład zarządu podmiotu. Obecnie zakres odpowiedzialności Lidiji Vukić zwiększył się o kierowanie rozwojem grupy na rynkach międzynarodowych, czyli ekspansją w regionie CEE oraz na Bałkanach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Rozwój działań międzynarodowych był wpisany w strategię TalentMedia, a potem grupy LTTM od początku. Biura w Bułgarii oraz Rumunii potwierdziły, że to dobry i potrzebny kierunek, a nasze eksperckie doświadczenie jest doceniane również za granicą. W Bułgarii skupiamy 80% twórców obecnych na tamtejszym rynku, tworzymy kilka kanałów marek na YouTube i prowadzimy brandowe profile na TikToku. Jesteśmy więc liderem nie tylko w Polsce, ale też w Bułgarii, a to dopiero świetny początek. Moim celem jest rozwój działań newbizowych na nowych zagranicznych rynkach. Zaczynamy od Czech, Słowacji, Węgrzech i Bałkanów, ale mogę już zapowiedzieć, że to dopiero początek. Niedługo ogłosimy otwarcie kolejnego biura w regionie CEE – komentuje Lidija Vukić, członek zarządu grupy LTTM.

W zagranicznej ofercie znajduje się pełen zakres działań grupy LTTM: budowa kanałów marek na YouTube, tworzenie programów ambasadorskich, wideomarketing 2.0 i subformat na kanale twórcy. Działania LTTM obejmują nie tylko współprace z youtuberami, ale również twórcami na Tik Toku, Instagramie i Facebooku. Zawierają tworzenie kompleksowej strategii kampanii influencer marketingowej, weryfikację oraz dobór profesjonalnych influencerów i wpisanie działań z twórcami w cele marki tak, by były możliwie najbardziej efektywne.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij