Magdalena Kasiewicz obejmuje stanowisko customer success lead w polskim oddziale Microsoft

Magdalena Kasiewicz wraca do Microsoft na stanowisko customer success lead w Polskim oddziale firmy. Jej ostatnie doświadczenia są związane z firmą Reckitt Benkiser (RB), w której pełniła stanowisko head of digital delivery and technology.
O autorze
1 min czytania 2020-10-15

Wcześniej, podczas swojej pracy w Microsoft, Magdalena zdobyła szerokie doświadczenie w kierowaniu zespołami, a także definiowaniu strategii wykorzystania chmury obliczeniowej dla klientów na całym świecie. Pracując w siedzibie Microsoft w Redmond była odpowiedzialna między innymi za strategię rozwiązań Microsoft Services w zakresie DevOps i modernizacji aplikacji.

– Cieszę się, że dołączam do Microsoft w tym szczególnym momencie, gdy polskie firmy, również te największe, otwierają się na transformację biznesu z wykorzystaniem technologii chmurowych. Dla Microsoft sukcesem jest powodzenie zarówno naszych klientów jak i partnerów. Wspólnie z zespołem będziemy wspierać polskie organizacje, aby jak najwięcej skorzystały z potencjału, jaki niesie ze sobą inwestycja Microsoft w Polsce na budowanie regionu Microsoft Azure i rozwój kompetencji technologicznych. Mam nadzieję, że moje zdobyte dotychczas doświadczenia pozwolą lepiej pomagać naszym klientom i lepiej wykorzystywać możliwości chmury w transformacji biznesu na drodze do Polskiej Doliny Cyfrowej – podkreśla Magdalena Kasiewicz.

Magdalena Kasiewicz dołącza do polskiego oddziału jako nowy członek zarządu. Wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za przyspieszenie adopcji chmury wśród klientów Microsoft a także za maksymalizację długoterminowej wartości biznesowej wynikającej z wykorzystania chmury Microsoft Azure.

Magdalena Kasiewicz jest absolwentką Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj