Michał Kobierzewski dyrektorem kreatywnym w The Digitals

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Kobierzewski dyrektorem kreatywnym w The Digitals

W sierpniu do agencji The Digitals dołączył Michał Kobierzewski. Objął on stanowisko dyrektora kreatywnego i odpowiada za zarządzanie działem kreacji i jego rozwój.

Michał Kobierzewski z reklamą związany jest od 11 lat. Do The Digitals przeszedł z agencji Artegence, gdzie również zajmował stanowisko dyrektora kreatywnego i zarządzał trzema zespołami. Pracował dla takich klientów jak: Lech, Nike, Wedel, Rexona, Polkomtel i Orange. Jest zdobywcą 21 nagród m.in. KTR, Kreatura, Effie i Mixx Awards (w kategorii „Best In Show” dla Nike).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- The Digitals jest dla mnie ciekawym wyzwaniem. Mając za sobą świetny zespół specjalistów, mogę odważniej poprowadzić kreację. O konkretnych celach nie mówię, bo zrealizowane - rozleniwiają. Potencjał jest duży i zamierzam go w pełni wykorzystać - mówi Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny The Digitals.

- Dołączenie do naszego teamu Michała Kobierzewskiego jest początkiem nowego etapu w strategii naszej spółki. Michał zarządza teamem kreatywnym, który przede wszystkim będzie koncentrował się na działaniach opartych na nowych mediach, ale nie tylko – mówi Artur Karczykowski, CEO The Digitals.

Po godzinach Kobierzewski doskonali swoje umiejętności pianistyczne. Uwielbia słońce i jest miłośnikiem kotów.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij