TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Stylowe nowości od DeeZee na sezon jesień-zima 2020

Najnowsza kampania marki DeeZee sprawia, że każdy, bez wyjątku, ma ochotę zanucić za Joe Dassinem „Aux Champs-Elysées, aux Champs-Elysées”. I podążyć za najnowszymi trendami w modzie, które na ulicach Paryża są wyraźne jak nigdzie indziej.
O autorze
1 min czytania 2020-10-21

W jesienno-zimowej kolekcji od DeeZee klasyczne rozwiązania mieszają się z najgorętszymi kierunkami ze świata fashion. Obok printów, przeszyć i pikowań spotykamy tu ciężkie klamry, łańcuchy oraz grube podeszwy. Wszystko jednak okraszone jest wyciszonymi, eleganckimi kolorami jesieni – brązowym, piaskowym i bordowym.

Motocyklowe botki na grubej podeszwie – czarne lub w odcieniu złamanej bieli – to absolutny hit sezonu i ukłon w stronę klimatu grunge. Świetnie zgrają się one zarówno z krótkimi spodenkami ze skóry, jak i dłuższymi pantalonami od garnituru w niezwykle stylową kratę. Zaraz po nich warto zwrócić uwagę na combat boots z kieszonkami i pikowaniami. To must-have każdej garderoby i centralny punkt wielu niezwykle inspirujących stylizacji.

Dla wielbicielek lżejszego obuwia DeeZee przygotowało boho botki oraz kozaki ze ściąganymi cholewkami w kolorach beżowym i brązowego cukru. Z kolei dodatkowe centymetry zyskamy dzięki szpilkom i czółenkom ze wstawkami z ekoskóry krokodyla.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród nowości od DeeZee znajdziemy także bardzo gustowne torebki. Tej jesieni koniecznie z pikowaniami, zwierzęcym printem, łańcuchem lub dżetami i w kolorach czarnym, eggshell oraz bardzo mlecznej czekolady. Do tego opaski, spinki do włosów, portfele oraz cały szereg akcesoriów na chłodniejsze dni: czapki, szaliki i rękawiczki, które kunsztownie uzupełnią każdą zimową stylizację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie do kampanii, na urzekających ulicach Paryża i z monumentalną Wieżą Eiffla w tle, wykonała Marta Wojtal. Twarzami kolekcji zostały Karolina Pisarek i Olga Nowatorska. O makijaż zadbał Sebastian Gradzik, zaś o fryzury Patryk Nadolny. Produkcyjną pieczę nad projektem sprawował Paperplane.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się