Od 2020 roku również hiszpańskie nastolatki mogą cieszyć się pięknym manicure wykonanym w domowym zaciszu dzięki wprowadzeniu marki hi hybrid do wybranych sklepów Clarel, jednej z największych sieci drogeryjnych w Hiszpanii.
F11 odpowiada za kampanię digital oraz w mediach społecznościowych, współpracując z działem marketingu hi hybrid w zakresie zakupu mediów oraz optymalizacji narzędzi. Kampania jest realizowana od lipca do grudnia 2020 roku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
F11 współpracuje z firmą Nesperta, właścicielem marek hi hybrid i Semilac, od 2018 roku.
To kolejna kampania agencji F11 wychodząca poza Polskę. Agencja F11 jako agencja członkowska międzynarodowego aliansu AMIN Worldwide zrealizowała już ponad 20 kampanii polskich marek na rynkach zagranicznych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024